HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Egyebek...

2008.07.28. 22:26 pocakbebi

Egy hete vége a sulinak,a vizsgáim megvannak mind.Persze azóta sem unatkoztam,volt egy kis munkám a mult héten.Mától itthon vagyok...Ennek örömére ma Biával játszótereztünk egy nagyot!Érdekes volt,már mindenki más kategória volt a játszón,nem az a csapat,mint régen... délelőtt kisebb gyerekekkel.Ugy látszik kiöregedtünk.Először Bia visszahúzódó volt,meglepődtem tőle.Biztos a sok idegen miatt.Nagyon várta Marci barátját,de ők ügyintéztek vmit.Már dél elmúlt mikor megjöttek,a ház előtt még játszottak.A játszótéren volt egy kislány,csak ugy ok nélkül minden hülyeséget beszélt Biához,először nem szóltam.Gondoltam hadd mondja!Pl.: nem  játszhatsz itt,ez az én játszóterem,menj innen én értem ide előbb stb.Nem is hintáról volt szó,hanem egy olyan mászókás vár vagy mi,amin több gyerek is lehet egyszerre.Ezt még eltürtem,mondtam Biának játszon nyugodtan,a játszótér közös.Aztán mikor nekiesett a gyereknek és csapkodni kezdte és ütögette,már nem tűrtem.(Persze senki nem volt a gyerekkel,mint utólag kiderült kb. 5 éves volt)Ki az a hülye aki az 5 éves gyereket otthagy egyedül egy játszótéren?Kérdezem tőle,hol az anyukád?Miért nincs itt?Nem válaszol.Elszalad sírva fakad.Később mikor már eljöttünk,láttam megy oda egy babakocsival vki hozzá,az volt az anyja.Vajon mit mondhatott a gyerek neki?Miért sír?

Ma délután a gyerekszoba ablakát megtakarítottam,holnap a nappali következik.Iszonyú koszos.Sajnos mostanában nem volt sok időm ilyesmire,ugyhogy egy kis nyári nagytakarítást is beiktatunk.

Ma vettünk igazi boci tejet,Bia issza,izlik neki.Remélem semmi baja nem lesz,házhoz hozzák,hütőkocsival,és bőg a kocsi,az felettébb tetszik!

Megmértem tegnapelőtt Biát 4 évesen 14,4 kg és 102,5 cm.

Hozok majd képeket is,csak még mindig nem müködik tökéletesen a gépem.De igérem azt is megjavítom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr716245077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása