HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Farsang az oviban...

2011.02.24. 13:09 pocakbebi

...ami tegnap volt. :) Reggel apa elvitte a gyereket jelmezestől a farsangra.Én csináltam egy gyors dinnyesütit előző nap, merthogy kellett vinni vmit, meg vettem egy szörpöt is.Még reggel vágtam fel a sütit utána gyorsan átmentem.Volt olyan gyerek aki már jelmezben volt a reggelinél. Én Biát utána öltöztettem át, vagyis csak aszisztáltam neki.Mert alig várta, hogy magára öltse a ruhát! Mindenki odajött mellé, csodálni a jelmezét.Nem azért mert annyira szép hercegnős ruha volt, hanem mert felfedezték vízcseppmestert. Nem nagyon, de hasonlított rá.:DDD Ha lett volna több időnk, meg ilyenek még jobban kivitelezhető lett volna. Eddig mindig nyílt volt a farsang, de ez az utolsó év az oviban, ugyhogy most zárt lett. A hangulat jó lehetett odabenn, mert zenéltek, énekeltek, táncoltak stb. Voltak sztárvendégek is, a zeneiskolából, meg gitárosnéni stb. jah és volt tombolanyeremény is, minden gyereket kisorsoltak. Bia két pónilovacskát nyert, nagyon boldog volt!Kár, hogy nem láthattuk őket, de remélem készült valami fotó és videó odabent! Én csak egy gyors képet tudtam reggel csinálni jelmezben. Bia megharagudott az egyik kisfiúra, mert eltörte a jelmez fejrészén lévő pálcikát, amivel a lebegő vízcsepp volt felerősítve! Délután még átjött a szomszéd kislány ő is jelmezesen kicsit játszani, ő minnie egér volt.:))) De a telet nem sikerült elüzni, ma reggelre hó esett!:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr496244792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása