HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Munka és himlő...

2011.03.19. 21:39 pocakbebi

A vizsga 7.-én volt, gyakorlati feledatok voltak, mindent gépen kellett csinálni, kinyomtatni. Elég nehéz volt és gyorsan kellett dolgozni, mert viszonylag rövid volt az idő, bár 3 óra volt rá. Nagyon izgultam, ráadásul az egyik feladat betett nekem, mert azt hittem káprázik a szemem mikor megláttam, egy olyan dolog volt benne aminek nem szabad lett volna.S több órába telt volna, hogy rendbehozzam. Szóltam is a feladatokat összeállító emberkének, így egyszerűen megoldódott. Ő is nagyon meglepődött, elnézte. Szerencsére ez nem befolyásolt semmit, mert ráirtuk a papírra amit kellett. Két nap múlva tudtuk meg az eredményt, már nagyon izgultam. 84 %-os lett, volt egy két dolog amit elnéztem, ilyen apróság. Az uolsó feladatot nagyon gyorsan kellett már csinálnom, alig volt már idő. A legtöbb pontot a legnehezebb feladatnál veszítettem természetesen.:DDD Dehát megvan, kevés idő volt a gyakorlása.A főnökség megdicsért minket ( ketten vizsgáztunk most). Még hátra van egy másik kisebb vizsga, de az már tényleg nem vészes.Márc. 16-tól  megvolt a terület újrafelosztás is, meg ültetés is volt az irodában. Nekem csak a szembenlévő asztalhoz kellett ülnöm ( itt régebben a csop. vezető ült) jóhely.:))) Már a héten dolgoztam is kicsit, igaz még keveset a sajátomból, mert a társaimnak kellett segíteni, voltak elmaradások. De jövőhéten teljes gőzzel, mert nem sokkára itt a hóvége. A feladataim: kiküldetés, munkábajárás, internet (adott területen) és ügyfélszolg. helyettesítés néha. Jah és ma nem kellett menni, csak néhány emberke tartott ügyeletet!

A hosszú hétvégénk takarítással, mosással, sütéssel-főzéssel telt. Ugy volt hétfőn Nyíregyre megyünk, aztán el kellett halasztani. Bia hátán fura pöttyök jelentek meg. Ugy voltam vele elviszem az ügyeletre, hátha csak kiütés. Bár gyanakodtunk himlőre, mert volt a csoportban több is. Aztán benéztünk a rendelőbe, szinte teltház volt, ugyhogy eljöttünk. A gyógyszertárban vettünk hintőport, így lefújva a kirándulás...Akkor még egy kis hőemelkedése volt, nem jöttek rohamosan a pöttyök.  De két nap múlva már rengeteg pöttye volt, aludni nem tudott, vagy két éjszaka persze mi se. Nagyon sajnáltuk szegényt, ahogy láttuk szenved. Épp ma kellett visszamenni a dr.nőhöz, még jövő héten itthon marad. Talán már nem jönnek új pöttyök és nem lázas már, száradnak le szerencsére. Az orránál volt egy nagyon csúnya talán el is vakarta kicsit, nah az jól begyulladt, most betadinnal kezeljük, remélem nem lesz ragyás a helye. Mág csütörtökön vissza kell menni az igazolásért, meghogy megnézze dr.nő a hegeket. A laborjára azt mondta, hogy jó, néhány eltérés volt, de azt mondta ez belefér, a vasszintje is jó volt most, aminek örülök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr926244789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása