HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Farsang!!!

2011.02.20. 14:16 pocakbebi

Kaptunk egy, vagyis két nagyon jó jelmezt kölcsön. Gondoltam biztos bejön Biának, hiszen mindkettő állatos. Az egyik egy feketepárduc, a másik egy cica jelmez. Erre ő mi akar lenni? Még mindig? Nah, tudja valaki? Persze, hogy vízcseppmester... A terv az volt, hogy megpróbáljuk elkészíteni, de jött ez a fránya betegség. Esély se volt rá, szerdán meg már farsang. Ha holnap nem lesz kész soha. Azt mondta, ha nem lehet vízcsepp, akkor nem megy!!! Jól kinézünk!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr786244794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyúkanyó 2011.02.20. 17:31:03

Úgy látom, nem én vagyok az egyetlen, aki nem tudja, mi az a vízcseppmester... Drukkolok, hogy sikerüljön összehozni a jelmezt és jól sikerüljön a buli! Minden jót Nektek!

pocakbebi 2011.02.21. 12:36:06

Ne is mondd.... még egy hülye kék pizsamát sem birunk venni a méretében, az lenne az alap! Elegem van... itt van a jó kis feketepárduc jelmez, ha felveszi felveszi, ha nem akkor így járt!

Tyúkanyó 2011.02.24. 05:43:15

Hogy sikerült a farsang? A fog-dologgal kapcsolatban elgondolkodtattál, jobban megnéztem én is a helyzetet, szerintem mi is elmegyünk orvoshoz, mert sokkal nagyobban az új fogak és aggódom most már, hogy hogyan lesz nekik hely.
süti beállítások módosítása