HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Kontroll

2008.11.09. 15:42 pocakbebi

Pénteken visszamentünk a dr.nénihez.Már szépen tisztul Bia légzése, tényleg nem köhög annyit,ma megállapítottam.Sajnos egész héten nagyon keveset tudtam vele lenni,mert hol dolgoztam,hol nem voltunk itthon a temetés miatt. De a gyógyszert azt még szednie kell,ma este kapja az utolsó adagot.Hétfőn mehet oviba,de szerintem délben haza kellene hoznom,mert holnap szabad vagyok.Még ne aludjon ott,ugy gondoltam.Bár ezer intézni valóm is lenne. Igyekszem délelőtt mindent megcsinálni.

A vérképe nem a legjobb,van egy kis vérszegénység,így kapott maltofer cseppet,ha meggyógyul akkor elkezdjük szedni 15 cseppet kell belőle naponta.Hiába ugy látszik ez családi vonás,én is mindig vérszegény vagyok. Csak neki ne legyen semmi baja az a lényeg!2-3 hónap múlva visszaviszem kontrollra.Egyébként nagyon ügyi volt a laborban,nem mondtam meg neki hová megyünk.Reggel megpisiltettem,mert vizelet is kellett,aztán mondtam neki,hogy elvisszük a dr.néninek.A labor előtt sokan várakoztak,beadtuk a papirt.Bia nagyon figyelt,a kijövő emberek keze,ugye mind fogta.Ekkor már rájött,hogy valami készül.Mondta,hogy ő nem akar szurit...mondtam,hogy nem kap,hanem elvesznek tőle.Mikor bementünk egyedül voltunk már bent,leültettem az ölembe,mondták hogy fogjam meg.Aztán még két nő odajött,magyarázták neki,ő kicsit elenkezett,de szerencsére csak szóban.Aztán meg is lett a véna és szúrták is.Hamar készen volt,ügyes volt a csaj.Mikor kijött kicsit bosszankodott,hogy ő ezt nem akarta,mondtam,hogy én sem de muszáj volt. Meg is nyugodott és vidáman jött haza,a büfében kapott egy kis elemózsiát,amiből sajnos nem sokat evett.

Ma a felső szomszéd mosott,ez még nem is lenne baj,ha nem nálunk landolt volna a sok víz. Sajnos eláztatott... felmentem szólni,az okos pasi elindította a mosógépet,közben főzött,asszony sehol,a cső meg a kád mellett.Egyszer én is jártam így a másik lakásban,mostmár nem fordulhat elő,mert fixre köttettük a gépet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr476245031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorane 2008.11.10. 15:27:08

szia! nálam is vérszegények a csajok,mint én.:( nagyon ügyes volt bia!:) puszi nektek!

Judit 2008.11.10. 19:45:04

Bence is az volt, ő is Maltofer cseppet kapott. Arra készülj fel, hogy az okozhat szorulást! Fel a fejjel! :)

pocakbebi 2008.11.10. 20:58:05

Sajnos tudom Judit,tapasztaltam:)
süti beállítások módosítása