HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2008.03.19. 18:51 pocakbebi

Már rég írtam, annyi minden történt mostanában, azt sem tudtam merre kapkodjam a fejem.

A pénteki ünnepségen nagyon csini volt Bia,annyira bánom,hogy nem vittem fényképezőt,még a telefonommal is elfelejtettem lefényképezni.

Szombaton elsétáltunk a Petőfi szoborhoz délután, mert a kiscsoportosok nem mentek oda. Megnéztük a zászlókat, igaz nagyon eláztak az esőtől. A fáklyás felvonulát már nem vártuk meg, mert Bia nem aludt délután és elég fáradt volt már, hideg is lett estére. Vasárnap ebédre voltunk hivatalosak, nővérem szülinapját ünnepeltük meg.(Mind a kettőét) Volt sok fini kajcsi,ugyhogy teletömtük a hasunkat,meg finom oroszkrém torta is,ami Joli a nővérem készített.

Hétfőn volt az oviban a fényképezkedés,amit a szülőin megbeszéltünk. Sajnos én nem tudtam bemenni, de apa bement és anyósom. Alig volt olyan ruha, ami Biára jó lett, de végül sikerült találni egy bordós-piros ruhát és kalapot. Azt mondták aranyos volt.Kiváncsi leszek,nem tudom mikor lesznek kész a képek,de remélem lesz benne 1-2 jó beállítás. Vinni kellett kifújt tojást,elkészítették mára.Nagyon cuki lett, hurkapálcán van egy pirosra festett tojás masnival és egy kiscsibe van rajta.Majd lefotózom.

Már csak holnap lesz ovi,ugyhogy sietnem kell a takarítással.Ma sikerült a fürdőt- wc-t megcsinálnom.Holnap még van egy kis konyhai dolog, porszívózás, portörlés és felmosás. Pénteken már Bia is itthon lesz. Akkora már sütést terveztem.Ma bevásároltunk és vettem egy smarties-os csomagot,azon van egy recept és két forma hozzá.Azt fogjuk megcsinálni Biával, meg még tojásokat csinálunk.Én nem vagyok nagy húsvétoló, de miatta csinálok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr456245144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása