HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Ovi és lakás

2007.11.10. 18:23 pocakbebi

A héten minden nap volt Bia oviban,szerencsére nem volt gond a szünet után.Sok gyerek sírt,nehezen szokott vissza,sőt van olyan gyerek aki szeptember óta sajnos meg sem szokta még az ovit.Ebből a szempontból,ugy látom szerencsések vagyunk.Csütörtökön és pénteken csak délig volt,mert megkérték,aki el tudja vinni a gyereket,az vigye már el délben,két csoport volt egy teremben,mert lámpákat cseréltek a villanyszerelők.Persze természetesen haza hoztam én is,igaz anyuval volt,mert mi nagyon sokat rohangáltunk a héten.Bár nem értették a szülők (persze én sem),miért nem lehetett ezeket a munkákat megcsinálni a szünetben?Adtak ide verseket,mondókákat lefénymásolva,hogy tudjuk miket tanulnak a gyerekek.Biának a kedvence a Dióbél bácsi,mindig azt mondja.Valamelyik nap telefonban énekelt is nekem,mert eszébe jutott valami és felhivtak.Nagyon aranyos,mikor versel,énekel.

Tegnap este Bia kicsit rosszalkodott,én meg ugy gondoltam megbüntetem,nem engedtem mesét nézni.Már nagyon sírt,nagyon hisztizett,de nem engedtem neki.Remélem hatásos volt és legközelebb gondolkodik majd.Persze később mikor letelt a bünti már megnyugodott és nézhette egy kicsit még,de aztán alvás következett.

Ma reggelre kicsit elkezdett folyni az orra Biának,mondjuk gondoltam,hogy egy hét után visszajön ez a közösségi betegség.Szerencsére nem vészes,remélem hétfőn mehet az oviba.

A héten nagyon sokat rohangáltunk,látszatra szinte már a finishben vagyunk a lakással,persze még mindig sok a munka.Megrendeltük a konyhabútort,a mosogatót is sikerült kiválasztani hozzá.Megvettük a lamináltpadlót,az egyik szobában ma le is raktuk.Mindenhol kész a tapétázás.Van még sok javítgatni való,valamint ajtófestés,két szoba parkettázása.Biának terveztem egy aranyos kis szekrényt még a komódjához.Megrendeltük az anyagot hozzá,mert a szekrényt mi rakjuk össze.Holnap az lesz soron.Valamint az ablakokat nagyjából le kellene takarítani,mert iszonyu porosak és a jövőhétre nagyon rossz időnk lesz.

Költözés még előreláthatólag 2 hét, szerintem.Remélem karácsonyig minden a helyére kerül.

Kedden még dokihoz is voltam,ugy néz ki minden rendben van.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr386245191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.11.13. 18:02:14

Szia! Örülök, hogy Bia ilyen könnyen vissza tud zökkeni az oviba! %smile% Szerintem, még ha nehéz is elviselned, de néha meg kell büntetni, ha megérdemli... Jól csináltad! %wink% Remélem nem lett beteg, és vitted az oviba! Drukkolok, hogy szép karácsonyotok legyen az új, szép berendezett lakásotokban! %biggrin%
süti beállítások módosítása