HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Új munka

2011.01.07. 18:39 pocakbebi

Hétfőn elkezdtem a munkát, ami nem lesz egyszerű, de remélem majd beletanulok. Az első hónap oktatás lesz két vizsgával. Első nap nagyon kínai volt minden, kellett vagy két nap mire kezdtem kapizsgálni a dolgokat. Rengetegen vagyunk az irodában, legalább 20-an :DDDD már nagyjából mindenkinek bemutattak, a másik irodába is voltam bemutatkozni. Közben jött még egy új csaj, igaz ő majd csak hétfőn csatlakozik teljes mértékben, ugyhogy ketten tanulunk. Kocsival mentem, megvolt az orvosi vizsgálat meg egyéb intéznivalók és már bele is vágtunk a sürüjébe. Kedden már busszal mentem, ami fél 7 körül indul. Vettem bérletet is ,mert a jegy duplájába kerülne. A munkaidő 7- 3.20 ig van.( ha nincs túlórázás) nekem még nincs egyenlőre, majd lesz hihi:DDDDD Lehet 8-ra is járni, de akkor egy órával tovább kell maradni, ez annak jó aki pl. kocsival jár, mert a busz nem jön 8-ra. De nekem így nagyon jó, mert apa elviszi reggel a gyereket az oviba délután meg én megyek érte. Kivéve mikor nem megy, mert pl. éjszaka belázzasodott, ugyhogy itthon maradt ma. Apa felhivta az orvost, de azt mondta, ha más tünet nincs csak lázcsillapítás kell, valószinű vmi virus, ha nem lenne jobban majd vigyük. Most épp már láza sincs, kicsit dugultnak hallom az orrát. Most nagyon rájár, pedig 2-3 hónapig semmi baja sem volt. Mostmeg 4 napig birta az ovit.:(

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr276244798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á.Judit 2011.01.09. 11:31:00

Biának jobbulást! Ne aggódj, az új munka mindig ilyen, én is mindig kínainak éreztem az első pár hetet. Aztán meg majd már rutinból fogod nyomni. :))) Csak ügyesen, drukkolok! :) Puszi

pocakbebi 2011.01.10. 19:33:11

Köszi :) Csütörtökön már az egyik részből vizsgázni kell!:DDDD

Á.Judit 2011.01.18. 12:56:30

Na, hogy sikerült a vizsga? Kezdesz már belerázódni az új munkába? :) Puszi

pocakbebi 2011.01.29. 20:42:29

Bocsi Judit, tényleg nem tekertem le ... még nem mondtak semmit a vizsgáról, most nagyon nincs rá idejük. Még az oktatás felén vagyunk túl, csúszik a sok papirozás miatt, adó stb. Most meg számfejtés hete van:) Előbb- utóbb csak rázódok majd valahová:DDDD
süti beállítások módosítása