HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Hétvége

2007.09.23. 20:03 pocakbebi

Szombaton nem terveztünk különösen semmit.Általában nem hétvégén takarítok,mivel egész héten itthon vagyok.Inkább együtt töltjük az időt.Kicsit később keltünk,volt már fél 9 is.Reggeli után gyorsan összepakoltam,aztán olyan gyönyörű idő volt,hogy sétálni mentünk.Biának nadrágot és sapkát vettem.Majd elmentünk a térre,ahol egészségnap volt.Volt ingyenes állapotfelmérés,vérnyomás,vércukor stb.Jóga,egészséges kaják,mézek...Ami nagyon odavonzotta Biát az a kézművessátor volt,ahol lehetett sógyurmázni,virágokat hajtogatni.Mi a sógyurmázással foglalkoztunk,nem is tudom meddig de szerintem másfél órát legalább ott voltunk.Le is fotóztam a műveket,de csak itthon,mert nem vittem gépet.Aztán mikor haza jöttünk,gyorsan még leszaladtam a boltba bevásárolni,gyors kajcsi csináltam ebédre.Majd pihizés volt,sajna Bia nem is aludt el.Délután még a tescoba mentünk csomagolópapirért,meg kenyeret vettünk,mert azt már nem kaptam.Valamint Biának egy jó kis kötött pulcsit,amit már valamelyik nap kinéztem,de inkább rápróbáltam.És szupi lett.

Aztán még elmentünk a garázsokhoz,ahol apa egyik haverja csinálta a konyhaszekrényt,ők is most vettek uj lakást,oda készült.Még gyorsan felszaladtam hozzájuk megnézni a festett falakat,aztán gyorsan haza,Bia már nyüglődött.Vacsi,fürdés....hamar elalvás.

Ma pedig anyuhoz készültünk,ugyanis szülinapja volt,ma tartottuk,családilag felköszöntöttük.Porszívót vettünk neki,takaríthat...utánnunk.Ettünk-ittunk,beszélgettünk,jól elvoltunk.Ugyhogy ma sem aludt Bia délben,felkavarta a sok ember,meg a sok játszás a nagy unokatesókkal.5 körül jöttünk haza,még megvacsiztattam,bár nem sokat evett,szerintem ő is betelt a sok finomsággal.Megfürdettem,már 7 előtt elaludt.Reggel hétig van ideje,akkor csörög a vekker és irány az ovi.

Hétvégén az egyik fele a lakásunkból már elköltözött,a csaj is a gyerekekkel kedd körül fog.Ugyhogy nem sokára kezdődhet a munka,még egy gyors kört futunk holnap Miskolcon,dönteni kell mi milyen legyen.Bár néha igen összekuszálódnak a fejemben a dolgok.

Kinek milyen szinűek a szobák?Adhatnátok valami jó ötletet!

Igérem hamarosan rakok fel képeket,mostanában nagyon elhanyagoltam a blogom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr16245214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.09.23. 22:20:18

Szeretem nézegetni a képeket. Majd jövök! %smile%

skyppy 2007.09.24. 19:15:12

..jó kis mozgalmas hétvége volt, te se sokat aludtál..:-)) ...nálunk az egyik zöld,(olyan halvány, mert fiú szoba, meg a férjem nem engedte az erősebb zöldet,ami nekem tetszett)..a lányi szoba barackvirág szinű, vagyis inkább a narancssárga kicsit erősebb változata,olyasmi mint a mazsyé...a nappalit kivéve a többi szép napsárga,mert viszonylag sötét helyiségek, a nappali pedig fehér, mert ezt már nem volt erőnk kifesteni....:PP
süti beállítások módosítása