HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Tanácsadás (3 éves státusz) Meglepetésparty stb.

2007.07.17. 22:52 pocakbebi

Ma megvolt a tanácsadás.Bia 12,3 kg és 94 cm legalábbis ennyinek mérték,bár én 96-nak.Nem igazán akart lefeküdni,mert fekve mérték.Nagyon hamar végeztünk,alig voltak...Pedig azt mondták,hogy milyen teltház van a tanácsadáson,ezért már vagy 3 hete kértünk időpontot.Közben meg előttünk is meg utánunk is egy gyerkőc volt.Nem tudom az olyan soknak számít????Megmérték a vérnyomását 90/60 volt. Bent a dr.néni megvizsgálta,mondtam neki a pénteki lázasodást,azt mondta rá,hogy valami nyári virus lehetett.Semmi okot nem talált az oltás elmulasztására,ugyhogy megkapta szegénykém.Kicsit féltem tőle,még lehet jobban mint ő.Aztán nagyon ügyes volt,egy kicsit mondta,hogy anya,anya mig beadták,aztán csend lett nem is sírt utána sem.Már miután felöltöztettem futásnak eredt.Elmentünk még fagyizni,majd haza jöttünk pihizni.

Aztán 4-re indultunk a meglepetésbuliba.Nagyon jól sikerült,tényleg meglepődtek a szülők.Majd rakok fel képeket róla,lufidiszítés,kaja,pia,torta,virágkosarak,gyertyák minden volt.Nagyon fullosan.Hát hiába 25 év...

Bia nagyon jól elvolt,nem volt nyügös,inkább én voltam az, annyira meleg volt,olyan nehezen birom.Nem is lázasodott be.Ahogy haza jöttünk lezuhiztattam aztán alvás,még altatni sem kellett.

Mondjuk engem sem kell jó fáradt vagyok,nah majd kiváncsian várom az alvás hogy fog menni.

Tegnap este kaptam egy jó hírt!A barátnőmnek Barbarának megszületett a kislánya Viviennek hívják,3,05 kg és 53 cm.20 perc alatt sikerült világra jönnie.Szinte fájdalom mentesen.Hát ezt nekem annyira nehéz elképzelnem,hogy ilyen is van.De nagyon örültem este mikor megkaptam az sms-t.Még meg is könnyeztem örömömben.Ma fel is hívtam Barbit,jól vannak csak a tejcsi nem indult még be,de reméljük az is befog.

Nah, mára ennyi voltam...Jó éjt mindenkinek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr146245249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása