HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Mandula gyulladás:(

2007.05.10. 20:59 pocakbebi

Sajnos Bia megbetegedett.Már tegnap délelőtt rossz volt az étvágya,persze ez máskor is előfordul,ugyhogy nem erőltettem.Mivel rossz idő volt nem mentünk le délelőtt,így csak én szaladtam el a kozmetikushoz.Aztán haza jöttem és főzni kezdtem.Bia jól eljátszott,de még kész sem lett az ebéd, ő már fáradt volt.Aludni akart.Persze már késő volt majdnem fél 2.Még az sem tünt fel nagyon,ilyen is előfordul.El is aludt ebéd nélkül,majd 1 óra mulva felébredt és melegnek éreztem és nagyon nyügi is lett.Megmértem a lázát 38,7 volt.Adtam neki panadolt,szépen le is ment 37,3 ra.Este fürdés után nem ment fel egyből,gondolom a víz hatása is.De egy óra mulva már megint 39,2 volt.Adtam neki Gemicid-c kúpot,attól is lement neki 38,1 re.Közben itattam teával majd hányt is.Kissé rémisztő volt.Öltöztetés,ágyhuzás stb.Aztán szerencsére nem hányt éjszaka,a láza is lement és ugy döntöttünk megvárjuk a reggelt.Egész éjszaka alig aludtam,mindig figyeltem hogy alakul,reggelig ki is huzta,aztán megint felment 38,8ra.Szerencsére 8-tól rendelt  a dokinő,a párom lement sorszámért.Odaértünk 8 körül 1-2 ember volt csak előttünk,20 perc mulva már bent is voltunk.Szegénykémnek tüszős mandula gyulladása lett,ezért a magas láz.Talán még sosem volt neki 38,5 fölött eddig.Ugyhogy a mai nap lázcsillapítással,gyógyszerezéssel,itatással,etetéssel telt.Néha szundiztunk is kicsit.Aktilduo-t kapott és szükség esetén lázcsillapítás.Hétvégén vissza kell mennünk épp ügyeletes lesz a dr.nő.Remélem hamar rendbe jön nem lesz már magas láza.Amugy mikor kicsit jobban lett napközben játszadozott és énekelt, talán nem viseli meg nagyon a betegség.Bár volt olyan mikor csak aludni akart.El is aludt már fél 8-kor de még lázmérés lesz nem sokára és ha kell kúpot kap majd.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr676245292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betele 2007.05.11. 08:52:45

Jobbulást nektek!!!

pocakbebi 2007.05.11. 10:59:34

Már sokkal jobban van,köszi Betele:)
süti beállítások módosítása