HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.05.07. 23:39 pocakbebi

Kedden elkezdőtött a sok szórakozás utáni munka.Mosás,takarítás, bevásárlás stb.Csütörtök,nagyon zsufoltra sikerült,délelőtt sétáltunk,aztán mikor Bia elaludt nekiláttam a brassóinak meg a sültburginak,no és a meggyes sütinek.Nagyon késésben voltamVolt amit nem tudtam beszerezni a spárban,mert pl. elfogyott a meggy.Ugyhogy a párom még elment más boltba is.Jó sokára ért haza,mert a ballagás miatt mindenhol sokan voltak.4 körül megérkeztek a barátnőmék Csengerből.A kaja még félkész volt, ezért mi lányok még a konyhában pletyóztunk főzés közben.Volt sok megbeszélni valónk,ugyanis nyár óta nem taliztunk,csak néha telefonon beszéltünk.Kaptunk ajándékot is én egy szép fülbevalót nyaklánccal (avon),Bia egy nyári pizsit,apa meg valami pezsgőt.Meg kaptunk még Biának ruhákat amit a Nikike kinőtt.Érdekes majdnem másfél év van a két gyerek között de magasságra nem sok a különbség.Fényképezni nem volt időm,Móni csinált néhány képet róluk,majd átküldi valamikor.

Közben még a fordász is jött hozzánk,mert ugye pénteken ballagásra mentünk.Ugyhogy még az is volt este.

A vacsi kész lett,és nagyon finom is,csak majdnem kevés lett a krumpli,hát hiába én nem szoktam sok embernek főzni. Legközelebb már tudni fogom,mennyi kell.

Pénteken délelőtt még kimentünk a tescoba Biának csak megvettem azt a szép kis kardigánt,meg még csomagolóanyagot a ballagásra.

Ebéd után indultunk is,Hajdunánásra,nővérem kisebb fia ballagott.Egy sportcsarnokban volt a rendezvény,néha bementünk benézni,amugy meg kint voltunk,zsufolásig tele volt,levegő nulla.Szerencsére megusztuk eső nélkül,nem ugy mint 3 éve ugyanott a másik fiúnak volt zuhogott,hideg volt és nagy hassal álltam végig 2 és fél órát.Ugyanis itt olyan hosszuballagást tartanak.Most is az volt,csak most kissé kellemesebben...

Utána mentünk még Tiszavasváriba a nővéremékhez,vacsiztunk jól elbeszélgettünk,majdnem 9-re értünk haza.

A szombat az amulyan lustálkodással telt,az idő is olyan volt,megjött az eső,már éjszaka is zuhogott.Persze volt egy kis dolgom délelőtt,elpakoltam a cuccokat,az egész lakás tele volt egy halom ruhával.Délután letudtunk menni kicsit sétálni,mikor pont nem esett.De hamar haza is jöttünk mert Biára rájött a kakálás.

Vasárnap anyák napja,párom elment virágot venni,mert jó későn keltünk,meg be is vásárolt.Előbb azt hittem főznöm kell,de végül nem,mert anyunál ebédeltünk.Sétáltunk,délután meg aludtam egy jót Biával,utána meg anyóshoz mentünk felköszönteni.Én is kaptam egy minirózsát meg elmondta Bia az általam tanított verset.

Nálunk is mától van az óvodai beíratkozás,vagyis csak a kérelem beadása.Ma még nem jutottam el odáig,majd holnap megyünk be szerintem.Ma kaptam egy állásajánlatot,de még gondolkodok,hogy lenne jó,meg még holnap telefonálok pontosítani a részleteket.Egyrészt jó lenne a munka,csak már jövő hónapban mennem kéne,az meg még korai,mert Bia csak szeptembertől menne oviba,akkor kellene elkezdeni a szokatást.Szóval nagyon nem tudom... 50-50 % szól mindkét oldalon.Holnap majd kiderül.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr586245293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betele 2007.05.08. 07:43:55

Szia Pocakbébi! Hűűű, jó mozgalmasra sikeredett a hétvége nálatok is! Munka... ugye milyen nehéz dönteni? Totál megértem az 50-50%-ot és azt is milyen nehéz bármelyikre is rábólintani... Pedig a munka kell, mert sajna a mai világban kell. És a lehetőségek után két kézzel kell kapni... de ezzel szembe ott a család, a gyermekünk és ez pedig az ősi ösztönünk... Együtt érzek a döntés nehézsége miatt!
süti beállítások módosítása