HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Kontroll és miegymás

2007.04.06. 15:39 pocakbebi

Reggel apa elvitte a vizeletet a laborba.Mi Biával fél 12-re voltunk berendelve a dr.nénihez.Szerencsére helyre jött,minden negatív lett.A gyógyszert még szedni kell egy darabig.Vettem neki Normaflore-t hozzá.

Indulás előtt sikerült odacsapni a kezét az ajtóval,vagyis a huzat csapta oda.Volt egy kis sírás.Délelőtt főztem, meg feldiszítettük a barkát a tojásokkal.Egész jól néz ki,kaptam még szép virágot is a vázámba.

Tegnap sikerült kitakarítanom a fürdőszobát is végre,amig Bia aludt,de este azt hittem,hogy ott ragadok az ágyba,nagyon fájt a derekam.Apa be is kenegette.Ma még a konyhába rendezkedek kicsit.Vettem egy parasztsonkát,de nem tudom hogy kell megfőzni,tanácsokat kérek!

Biával csinálunk szép hímestojásokat is,holnap meg főzök, meg mindent elkészítek.Húsleves + hagymás-baconos csirkecomb lesz.Megcsinálálom a gesztenyegolyókat,azzal már rég szemezgetek.Van még valami húsvéti vendégváró receptem,hétfőre még az lesz.

Vasárnap kirándulni szeretnék valamerre.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr426245320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga 2007.04.06. 21:15:30

Én is ma vettem parasztsonkát, és most lett kész: Hideg vízbe teszed fel főni, hogy ellepje. Egy fej vöröshagyma, fél fej fokhagyma, 10-15 egész bors késsel összetörve. Fedő. Főzöd, amíg beleszalad a kés, éééééésss: a lábosban hagyod kihűlni. Auztán ebben a vízben főzöd meg másnap a tojásokat !!

margit2 2007.04.06. 21:44:23

Örülök, hogy meggyógyult Bia! %biggrin% A húsvéti vendégváró sütidet ha megcsinálod, akkor fotózd le! A recijére is kíváncsi lennék! %wink%

pocakbebi 2007.04.07. 12:20:19

Köszi Csinga:)már nekem is fő a sonkám:) tegnap akartam én is csinálni,de már kifutottam az időből.

pocakbebi 2007.04.07. 12:21:11

Margit2:a vendégváró az nem süti,hanem egy ilyen sonkás-tojásos-zöldséges akármi:)de majd megmutatom,lehet,hogy ismered is:)
süti beállítások módosítása