HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Buli az élet...

2007.02.18. 22:08 pocakbebi

Tegnap megvolt a buli.Kicsit korábban mentünk el itthonról,mert még beugrottunk egy boltba is.Vettem magamnak két új felsõt,kezdtem kifogyni belõlük.(Vagy kihízni)Sok jó dolog le volt árazva,bár nem volt tul sok idõ nézegetni.De azért megnéztem a téli lábbeliket,ilyenkor 30-40 %-al olcsóbb minden.Már vágytam egy új csizmára,meg is pillantottam egy jót,gondoltam felpróbálom.A páromnak is nagyon tetszett,így azt mondta vegyük meg,bár így is egy vagyon,leárazva.De ez van,pár évet kibír remélem.Persze nagyon örülök neki.

Én elõbb felmentem  Mártiékhoz,aki a dobos felesége.Nem volt kedvem a pakolás alatt ott álldogálni.Mivel õ is akart jönni,ugy voltunk vele,majd 9-kor elmegyünk.Nem sokáig voltam ott,mert egy barátjuk telefonált,a szomszéd házból,hogy menjünk át palacsintát enni.Hát hogyne mennénk,fõleg ha egy pasi süti.(Nem minden nap ehet az ember pasi által sütött palacsintát)Jól elbeszélgettünk,ittunk egy nagyon finom bort.Én nem iszom alkoholt,szökõévente egyszer,de ezt annyira dicsérték,hogy megkóstoltam és nem bántam meg.Aztán már majdnem 9 volt,lassan indulnunk kellett a buliba, Attila is jött, õ vitt el minket kocsival.Hát nem jól jártunk???Sok emberke volt,a rajongók,jó nagy füst és hangzavar.Hát már nagyon elszoktam ettõl,de jól éreztem magam.Találkoztam sok régebbi ismerõssel,közben dübörgött a zene.

Jót tett ez  a kis kikapcsolódás.Hajnali 2-re értünk haza,fáradt voltam már,de alig birtam elaludni.

 Bia 8-kor fel is kelt.Hát nem nagyon örültem.Gyorsan csináltam ebédet,gondoltam majd ebéd után családilag alszunk egy jót.Ez nem jött be,Bia nem volt hajlandó elaludni.Aztán fetrengtünk kicsit majd felkeltünk.Kivasaltam, elpakoltam stb.7 körül már nyügi volt Bia,gyorsan megfürdettem,gondoltam elalszik,ehhez képest 9-kor sikerült neki,nagy nehezen.

Holnapra sok elintézni valóm lesz,össze is írtam el ne felejtsek valami.Már be vagyok izgulva a kedd miatt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr996245362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gkata 2007.02.20. 21:23:29

Nagyon gondoltam ma Rád!
süti beállítások módosítása