HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Jövés-menés...

2007.02.15. 23:38 pocakbebi

A tegnapi és a mai napunk egész jól telt.Szép időnk lett,ugyhogy tudtunk sétálgatni.Ennyi bezártság után ránk fér már.Két délelőtt babakocsi nélkül indultunk el sétálni,gyalog valamint motorral mentünk,persze csak Bia a kis műanyag motorjával.Egész jól bírta,igaz hazafelé próbálkozott,hogy már nem bír jönni,de kitaláltam valamit aztán már bírt is.

Ma játszótéren is voltunk kicsit,hazafelé jövet.Azért szörnyű,hogy már így tönkretették tavaly óta,egy hinta már hiányzik,borzasztó.

Délután megint babazsúr volt a barátnőméknél,a szokásos összejövetel.Jól kibeszélgettük magunkat,a gyerkőcök eljátszottak és persze nem maradt el a "nagy zabálás" sem.Szilvi sütött fini sajtoskifliket,isteni volt melegen.Meg még pizzát is csinált,azt már nem is kóstoltam meg, mert ugy tele voltam kiflivel.

A gyerekek mostmár sokkal jobban eljátszottak egymással is,egyszer benézek a szobába Alex és Bia valami szerelősjátékkal játszanak,nagyon édesek voltak.

Barby barátnőmnek már alakul a pocija,a 20. hétben jár.Emlékszem ilyenkor már nekem is szép kis pocim volt Biával.Ő is júliusra várja a babát,bár még rejtély milyen nemű lesz.

Jövő hét szerdán "női buliba" megyek,hát ilyen is ritkán van.Kb. évente kétszer szoktunk a főnökasszonyommal és még két munkatárssal(az egyik a barátnőm Szilvi,a másik osztálytársam volt általánosban Viki) összejönni.Beülünk valahová beszélgetünk,eszünk-iszunk stb.Néha ilyen is kell.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr396245363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2007.02.16. 15:00:16

Nekem nagyon hiányoznak az ilyen csajos bulik. Sajnos, akikkel ezt míveltem, lekoptak.
süti beállítások módosítása