HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Bia 2 és fél éves lett:)

2007.01.07. 19:37 pocakbebi

Az én drága kislányom ma két és fél éves.Hossza 90 cm,súlya 12 kg.18 foga van kint.

Rengeteget beszél,versel,énekel.A memóriája az nagyon jó.Szeret szaladgálni,ugrálni,táncolni (mikor az apja gitározik).Szobatiszta,éjszaka bár még adok rá pelust,de rendszerint száraz az is.Elég önálló,bár sokszor előfordul,hogy etetni kell,nem mintha nem tudna magától,csak lusta inkább.Kényelmesebb neki,ha én csinálom.Elaludni sem tud nélkülem,a kezemet még mindig simogatja,mint amikor szoptattam.

Hihetetlen,hogy már ekkora,pedig még nemrég született,kis csomagocska volt,mikor haza hoztuk.Tavasszal óvodába kell íratnom,szeptemberben meg már itt is hagy engem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr486245392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása