HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Újra kezdem... köszönöm lányok:)

2007.01.03. 23:43 pocakbebi

A mai napunk nagyon jól sikerült.Délelőtt sétálni mentünk,olyan szépnek tünt az idő,de csalóka volt,mert fujt a szél.De azért jól esett a séta,találkoztam egy ismerőssel,akinek két nappal fiatalabb a fia Biánál.Épp most költöztek vissza a városba,most készült el az új lakásuk.Jót beszélgettünk,a gyerekek eljátszottak.Közben még csatlakozott egy másik anyuka is,még a játszótérről ismerjük őket.Hatalmas a kislánya,annyira meglepődtem,két hónappal fiatalabb Biától,de legalább 100 cm.Bia még csak 90 körül van.Már nagyon sok hasonló koru gyerkőc bölcsis,akikkel régebben együtt mászkáltunk,hiányzik a társaság,nekem is Biának is.

Délután főzőcskéztem kicsit,olyan kedvem volt.Csirkepörkölt,nokedlivel-ezt csináltam.

Mikor Bia felébredt,átmentünk egy ismerősünkhöz vendégségbe.Nagyon jól eljátszott Bia a két kisfiúval és a vasuti pályával ami ott volt,bár először alig akart bejönni,szégyenlősködött,ami nem jellemző rá igazán.De mostanában ugy a fiukkal szégyenlősködik,nem korai még?Haza jönni alig akart,volt egy kis hiszti.Itthon meg szegénykém annyira elkezdett sirni,hogy neki miért nincs kisvonatja.Annyira sajnáltam,alig tudtam megvigasztalni szegényt.Zokogott,potyogtak a könnyei.Már mindent mondtam neki,aztán valahogy csak abbahagyta a sírást,de nagyon nehezen.

Mostanában elalvási gondjaink vannak,azt nem tudom miért?

Este nagyon sokszor 10 óra mire elalszik,még akkor is,ha délben nem aludt.Bár igaz az utóbbi időben észrevettem,hogy jött ki két foga,még kettő hiányzik neki,lehet attól szenved,hát nem tudom.Kérdezem tőle,hogy mi a baja,de nem mond semmit.Éjszaka is 2-3 alkalommal felébred.Néha az étvágya nem tul jó,elég válogatós,alig lehet megetetni,ha olyan kedve van nem eszik.Például ma nagyon örültem,mikor ette a kajámat és nagyon izlett neki.

Annyi mindenről tudnék még írni,de majd valamikor,valahol...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr916245395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2007.01.04. 09:36:21

Nalátod, főzzél neki gyakran ilyen fincsit! :D Annyira éééédes Bia!!! Alvás nálunk is nagyon késői, tegnap pl. már éjfél után aludt el a kincsem.
süti beállítások módosítása