HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.06.14. 22:56 pocakbebi

Az éjszakánk nem túl jól telt,már gyanus volt Bia napközben is,kicsit nyügösködött.Hajnal 3-tól már vele aludtam,mert felébredt és nyugtalanul aludt.Reggelre taknyos lett.Most ezt nem tudom minek köszönhetjük a kórháznak,vagy az időnek.De remélem hamar elmulik.Délelőtt sétáltunk azért egyet, mert nagyon jó idő volt.A szökőkútnál rengeteg kisgyerek volt,nagyon sok taknyos.Ugy látszik ennek az össze-vissza időjárásnak a következményei.Délben nem aludt Bia,csak háromnegyed órát.Láza nem volt,csak 37,3 volt a legtöbb amit mértem, ez ugye meg csak hőemelkedés.Adtam neki c-vitamin cseppet meg calciumot.Étvágya nem tul jó,ami érthető is,csak az a baj,hogy inni is keveset iszik ilyenkor.Már 8-kor elaludt,de azóta már sokszor felsírt,nagyon nyugtalanul alszik,pedig kiszívtuk az orrát is.Remélem holnapra jobban lesz.Dokihoz csak akkor viszem,ha lázas lesz,vagy egyéb dolgok,addig felesleges szaladgálni...

A tegnapi grillparti jól sikerült,ettünk,ittunk,beszélgettünk,játszottunk a gyerekkel stb.Majd rakok fel pár képet,amit sikerült csinálnom még a géppel,mert már nem sok volt benne az erő.

Ma délután olyan kimerült voltam,hogy elaludtam,Bia meg már nem akart visszaaludtni,ugyhogy addig az apjával játszadozott.Könyvet olvastak,énekeltek stb.Én meg jót aludtam,rám is fért.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr56245464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.06.15. 07:48:06

Remélem Biával minden ok lesz! Kellemes napot nektek!:) Gyere hozzám is olvasgatni!:)
süti beállítások módosítása