HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.21. 22:40 pocakbebi

Hajnal 2 után jött haza a párom,már én is épp készültem lefeküdni.De sajnos valahogy elég nehezen sikerült álomba merülnöm,már épp kezdtem volna,mikor Bia kiabált,aztán nem is emlékszem mi volt,szerintem átmentem hozzá olyan 4 körül.Talán valamikor meg ő jött hozzánk,de ezt már tényleg nem tudom,gondolom elaludhattam,9 körül ébredtünk fel.

Reggeli után,lementünk játszóterezni,aztán meg a boltba.Hazajöttünk fél 1 körül,ebédeltünk,Bia nem akart levest enni,a másodikat is csak turkálta,az uborkát tömte be,gondolom az esett jól,de hogy mennyire volt laktató nem tudom.

Elég nehezen akart elaludni,végülis az apjával pihiztek,csak elaludt.Én meg mosogattam,hajat mostam,leszedtem a ruhákat az erkélyről stb.

Délután le akartunk még menni a térre,volt valami program.Ahogy elindultunk elkezdett esni,és nagyon hideg szél is fujt.Igy felmentünk anyuhoz,ott voltunk kb. egy órán át.Bia jól eljátszogatott,mi meg beszélgettünk.Alig akart eljönni,de aztán csak elnéztünk a térre.Sajna akkor pont nem volt semmi,8-kor kezdődött koncert,persze mi arra nem vártunk.Haza sétáltunk,a házunk előtt találkoztunk egy ismerőssel,most lett bölcsis a gyerekük,velük beszélgettünk,7 körül értünk haza.

Megvacsiztunk,megfürödtünk,Bia nagyon nehezen aludt el már majdnem 10 óra volt,mert elég közel vagyunk a térhez,idehallatszott a zene.

Szerdán lesz a 3. házassági évfordulónk,szerintem elmegyünk  valahová kettesben.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr686245504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.05.22. 07:20:59

Gratulálok előre is a Házassági évfordulótokhoz!:)

Tyúkanyó 2006.05.22. 07:41:15

A csemege uborka nálunk is nagy kedvenc az egyik fiamnál. Nagyon szépek a szökőkutas képek.

pocakbebi 2006.05.22. 22:54:48

Köszi Anita:) Tyúkanyó,de magában?:)

Tyúkanyó 2006.05.23. 13:59:34

Hát, ha van uborka is, akkor már nem kell a pörköltszaftos tészta, pedig amúgy az nagy kedvenc. Inkább az uborkát nyomja befelé!

pocakbebi 2006.05.23. 21:51:28

Tésztát nekem is szereti Bia:)
süti beállítások módosítása