HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.18. 23:04 pocakbebi

Tegnap az eső miatt ki sem mozdultunk itthonról.Ma reggel jó sokkáig sikerült elaludnunk,nem tudom,hogy csináltuk de 9-kor keltünk fel.Utána reggeli miegymás,11-re sikerült is lemennünk.Összejöttünk 4-en kisgyerekesek,ugyhogy együtt sétáltunk.A gyerekek szaladgáltak a téren mi meg dumcsiztunk,közben beugrottam az ebédért.13 körül értünk haza,Biának nem jött be a sóskamártás,főttkrumpli-húsi,még jó,hogy tegnap csináltam spagettit így tudott mit enni.14 körül aludt el.

Míg aludt, én sem lustálkodtam,mostam,összepakoltam,legyantáztam a lábam stb.

Fél 5 körül ébredt Bia,aztán irány a játszótér.Rengetegen voltak,alig találta meg az ember a saját gyerekét.Jól el voltunk Szilvi barátnőmmel,akinek a kisfia Marci.Volt homokozás,vonatozás,hintázás minden ami kell.19 körül sikerült hazajönni,de akkor is volt egy kis hiszti,mert Bia még maradni akart.Mondtam neki,hogy akkor otthagyom,ha nem jön,de nem érdekelte.Sikerült betuszkolni a kocsiba,aztán hazajöttünk,hamar abbahagyta a hisztit szerencsére.Én nem tudom más ilyenkor hogy csinálja,kinek mi jön be,de szivesen vennék néhány tanácsotTapasztalatlan anyuka vagyok.

Este már csak vacsi volt,meg fürdés,jah meg még én teregettem ki a kimosott ruhát ami a gépben maradt,mert ugye még délután is mosott a gép.Ennyi volt a mai napunk.Annyira gyorsan telnek a napok és annyi mindent kell csinálni,mire észre veszi az ember megint este van,gondolom ez sokaknál így van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr76245512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása