HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.12. 15:41 pocakbebi

Sziasztok!Megvagyunk örülök,hogy hiányoztam.

Olyan szép idő lett,hogy sokat vagyunk szabadba,keveset itthon.Mikor meg itthon vagyunk épp más dolgom akad,vagy foglalt a gép.-Nah megvolt a magyarázkodás.

Szerdán a délelőtt nagy részét megint sétával meg játszóterezéssel töltöttük.Délután nagy szél lett,valami front jöhetett,mert igen lehűlt a levegő.Akkor ugy döntöttem nem megyünk le,takarításal telt a délután nekem.(Ugy látszik kedvet kaptam Juditkától.)Már ráfért a lakásra.Bia szépen eljátszott,bár elég jól szétdobált minden játékot,az összepakolás még nehézkes,de szokatom rá.

Viszont nagyon kezd önállósodni,az utóbbi pár napban teljesen megváltozott.Elkezdett egyedül enni,öltözni,lépcsőzni,játszótéren végigmegy mindenen,nem fél.Én jobban féltem,nehogy leessen,mindig ott állok mellette,vagy mögötte,hogy résen legyek.

Tegnap délután elmentem Miskolcra,a páromnak dolga volt.Gondoltam megnézem ott a cipőt Biának,mert esősebb,hűvösebb időben nincs mit felvenni.Őt most nem vittük,mert pont alvásidő volt és nem akartam ráncigálni.Anyu átjött hozzá,erre mire indultunk pont felébredt,de persze maradt itthon.Lerajzoltam a lábát,meg pálcikával is lemértük,ugyhogy nélküle vettünk cipőt.Sikerült egy nagyon jót találni a Brendonba.Még néztem volna neki,valami tornacipő szerűséget játszótérre,de pont 23-as nem volt,nah majd legközelebb.

Felhívtam anyut telefonon,hogy megvan a cipő,meg hogy mi ujság?Még Biával is beszélgettem telefonon,csak ugy csacsog ez a kiscsaj.Teljesen elvagyunk hülve rajta mennyit dumál.

Még volt idő nézelődnöm is kicsit,ugyhogy jól kijárkáltam magam,egy időre biztos elég is volt.Estére már fájt a lábam.

Ma délután pakolok össze,csomagolok,mert hétvégén elutazunk Tarpára.Ott lakik nagymamám,keresztszüleim,bátyámék,őket látogatjuk meg.Utóljára novemberben voltunk,hát az már jó régen volt.Épp itt az ideje.Remélem jó idő lesz,mert temetőbe is megyünk,rendbetesszük a sírokat,ugyanis apukám ott van eltemetve.

Majd csak vasárnap jövünk haza délután,este felé.

Mindenkinek jó hétvégét!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr756245524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása