HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.08. 23:29 pocakbebi

Délután nagy játszóterezés volt,még én is csúszdásztam,mert Bia felmászott egy nagy mászókára ahol különféle akadályok voltak, ugye én meg mögötte mentem.Nagyon ügyes volt.A végén meg le kellett csúszni.Hogy most nem volt a közelben egy fényképező???

Este nagy meglepetés ért:Kaptam egy nagyon szép virágot (azaleát ) egy ismerőstől.Gyönyörű nagy cserepes,hogy érdemeltem ki?Nem tudom.Nah majd holnap őt is lefényképezem.

Jah és Biának olyan jó étvágya volt este,hogy csak ugy lestem.Persze nagyon örülök neki.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr26245526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.05.09. 07:29:13

Örülök,hogy felétek jó idő volt,mert nálunk csak 17:30 után sütött ki a nap,addig volt egy hosszabb kis felhőszakadás. M?a viszont meleg lesz,már reggel 6 után az volt!:)
süti beállítások módosítása