HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.18. 23:28 pocakbebi

Vasárnap:

Délelőtt jól el aludtunk fél 10-kor keltünk fel.Még jó,hogy nem én főztem az ünnepi ebédet,mikor lett volna kész???Még szerencse,hogy anyu főzött.Volt húsleves,tejfölös pipihúsi tésztával,fasirt,sok sütike,miegyéb...

Ebéd után Bia nem volt hajlandó haza jönni,ugyhogy ott maradt anyunál.Azt hittem elalszik,de 5- kor odatelefonáltam és nem aludt egy szemet sem.Hát mindegy,majd akkor este időben lefekszik,gondoltam.

Délután tojást festettem,meg salátát csináltam a fasirt mellé.Közben betoppant a nővérem nagyobb fia a barátnőjével(3 van neki,mármint fia).Beszélgettünk kicsit,utána átmentünk még anyuhoz.Ott megvacsiztunk,aztán haza hoztam a kisasszonyt.Megfürdettem,nagyon fáradt volt szinte magától ment aludni.

Hétfő:A locsolónap

Nem vártunk sok locsolót,de a sógorom a két fiuval még átszokott jönni.A másik nővérem fiai már igazán nem,ők már nagyok nem locsolkodnak.Meg még a párom húgának a férje szokott jönni.(Végül is ő is sógorom)

Reggel még gyorsan megcsináltam a meggyes sütit,mert fél 8-kor keltünk.Aztán elkészültünk és vártuk a locsolókat.

Az asztalra nem tehettem semmit,mert Bia mindent leszedett.Földhöz is vágott egy tojást.Két locsoló jött délelőtt,az egyik unokatesója Biának.Mondott egy verset,megkérdezte :"Szabad e locsolni???"Bia meg azt mondta,hogy:"Nem".De azért meglocsolta.Aztán lementünk sétálni kicsit.Utána meg át anyuhoz ebédelni.De most okosabb voltam,hazahoztam ebéd után Biát aludni.Mi is lepihentünk fél 5-kor keltünk fel.Utána még jöttek vendégek.Végülis hamar eltelt a nap.

Holnap rakok fel képeket,amik a napokban készültek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr266245574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása