HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.18. 21:30 pocakbebi

Az éjszakám elég későn kezdődött tegnap,1-kor aludtam el.Bia fél 3-kor már fel is ébredt,ugyhogy átmentem hozzá aludni.Akkor már apa is hazaért.(lehet azt vette észre)

Aztán negyed 6-kor ugy döntött a kisasszony átmegy apához aludni.Utána mentem,dehát befeküdt a helyemre,ugyhogy én kénytelen voltam az ő szobájában folytatni az éjszakát.Negyed 9-ig aludtunk.Délelőtt sétáltunk,bevásároltunk.Délután pihi volt,mert nagyon fájt a vesém.Ugy néz ki felfáztam.Közben előkerült a pincéből Bia kismotorja.Egész délután azon ült,ment vele a lakásban, le sem szállt róla szinte.Még aludni is azzal akart,persze aztán csak sikerült lerakni,mondtam neki,hogy berakjuk a szobájába és reggel ott fogja várni.

Az esti gyógyszert nagyon nehezen vette be,olyan hisztit vágott.Remélem hamar elfogy már.Mert már nagyon unja,de már én is.

Holnap csinálok egy kis ünnepi ebédet,mert a férjem névnapja leszJózsef.Megérdemli,meghozta a meleget.Délután apósomat köszöntjük fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr956245623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása