HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Csizmahelyzet: :D és más is...

2010.12.21. 21:59 pocakbebi

Hétfőn lementünk a városba, két sikertelen vásárlás után, ugy voltam vele én már nem megyek sehová és megvettem egy csizmát helyben. Végül sportosabb lett és hótaposós. Eredetileg nem ilyet akartam, de mivel hó van és mostmár locspocs is, így ez nagyszerű. :) Mostmár nem ázik be a zoknim.:)

Megvan a karácsonyfánk is, egy aranyos kis ezüstfenyőt vettünk, nem túl nagy de szép kis formás. Aranyárba adták így is. Ma sütöttem meg a Marlenkát, meg a mézeseket, holnap díszitjük majd ki.Sőt csináltam saját gyártású rumos-marcipános szaloncukrot is, egenkét be is csomagoltam, jah meg még narancsdzsemet.:) Még sütök egy kis sósat, meg egy mazsolás-muffint, aztán ennyi. A karácsonyi menünk kacsa lesz, elvileg narancsosan, remélem ehető lesz és izleni fog.

Bia megint orrfolyós lett, de azért ma még elmentünk a könyvtárba a könyveket visszavinni és kézműveskedni. Karácsonyfadíszt és csipeszes rénszarvast készítettünk!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr1006244814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á.Judit 2010.12.23. 10:27:59

Mi a kacsát amiatt nem szeretjük, hogy mindig eléggé száraz. Igaz, anyósom szokta készíteni, nem én. Épp tegnap recepteztünk a fodrászommal, és ő azt mondja, hogy akkor száraz, ha nem jól van elkészítve. Te hogy csinálod? Én még nem próbálkoztam vele, pont azért, mert vendégségben sem ízlik soha, nem gondoltam, hogy esetleg ha én csinálnám, jó lenne. :)

pocakbebi 2010.12.23. 19:31:03

Még én sem próbáltam, ez lesz a z első készítésem! Majd meglátom, állítólag locsolgatni kell húslével és nem szabad túl sokáig sütni,mert akkor szárad ki. :)
süti beállítások módosítása