HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Rohan az idő....

2010.12.16. 22:23 pocakbebi

Már megint eltelt több mint egy hónap.... nagyon rohan az idő. Készülünk az ünnepekre, nagyon sok program van az oviban is. Voltunk a mikulásvonaton a csoporttal, a gyerekek nagyon élvezték.Sajna utána Bia beteg lett, egyik nap taknya-nyála egybe folyt szinte.Elvittem dokihoz, valami vírus lehetett.Így itthon volt egy hetet, mert köhögött is. December 10.- én felléptek a téren.Szegénykém nem is látszott szinte, olyan hátrakerült. :( Valahogy nem nagyságszerint állították őket be. Mindegy. De azért ügyesek, aranyosak voltak. Nagyon hideg napot fogtunk ki, azt hittem lefagy a lábam! :( Sorba  álltunk kürtőskalácsért, alig vártam haza érjünk.:DDDDD Kedden volt az oviban a karácsonyi ünnepség, mivel Biáék a nagycsoportosok ők adták elő a kicsiknek a Betlehemet. Ma pedig az öregek otthonába voltak előadni, délelőtt.Délután pedig a szülőknek volt egy kis ünnepség.Nagyon ügyesek voltak, apa is beszállt egy "kis" gitárral kísért egy dalt.Ő is ügyes volt!:D már csak holnap megy Bia oviba, utána szükség van rá itthon, mert takarítunk, sütünk, szaloncukrot gyártunk stb. Jah és majd fenyőt díszítünk... Már nagyon várja.Apával megvettünk nagyjából mindent a hét elején. Egyedül csak csizmát nem tudtam venni, mert érdekesek a fazonok, ami méretre jó annak szűk a szára stb. Nem értem az összes szoknyához lett gyártva?:D Apa azt mondja vegyek hótaposót, ugyis jön a hideg! Majd még nézelődök egy két helyen, lehet velem van a gond? Először ilyen kockasarkút akartam, tetszettek, de nem állt jól vagy nem tudom... ráadásul a sportosabb szaladgálós csizmámnak elrepedt a talpa és beázik. :(  Hátha találok még valamilyet, bár nagyon kifogytak a boltok.:(

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr206244815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á.Judit 2010.12.17. 16:07:30

Én tavaly vettem egy hótaposót, kismamaként az kényelmesebbnek bizonyult mint a magas sarkú, de azóta is nagyon szeretem felvenni. Remélem találsz valami jó meleget! Puszi: Judit (csak ezzel a névvel nem engedett kommentelni, milyen újítások vannak itt a blogolon? :) )

pocakbebi 2010.12.19. 17:47:48

Én is erőssen azon gondolkodok! Főleg a hóhelyzet miatt:)
süti beállítások módosítása