HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Betegen:(

2010.09.20. 18:24 pocakbebi

Ma reggel úgy ébredtem, hogy éreztem, fáj a fejem meg bedugult az orrom.El is kezdtem teázgatni, meg vitaminozni. Egyáltalán nem örültem neki, az egész napom tiszta kómásan telt, pedig tanulnom kellene, mert megyek tesztet írni egy céghez szerdán.Ebéd után le is pihentem kicsit... Délután mentem Biáért, elég fura volt, mert máskor mindig maradni akar az udvaron, vagy a játszón.Most meg haza akart jönni, azt mondta nem érzi jól magát, "alvás időben lázas voltam"-mondja. Kérdeztem tőle tényleg?Honnan tudod? Erre ő:" Meleg volt a fejem nagyon, de fáztam." Szegénykém :( ,nem szólt az ovónőnek sem, azt mondta nem mert.Az ovónő meg nem vette észre... Hazajöttünk megmértem a lázát, tényleg az 37,8-38,1 adtam neki vitaminokat, meg egy kis oscillocociumot,éjszakára majd adok lázcsillapítót is.A fejét is fájlalja, szédeleg.Szerintem hasonlóan érzi magát,  mint én.:( Holnap megyünk dokihoz. Pedig holnap szülői is lenne,meg fodrászhoz is mentem volna,szerdán meg teszt...  áááááááá nagyon rosszkor jött most ez, bár sosem jön jókor a betegség.:(

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr356244822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2010.09.21. 08:21:57

Jobbulást Nektek!

pocakbebi 2010.09.21. 15:50:56

köszi Judit!
süti beállítások módosítása