HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

6 éves státusz

2010.08.12. 15:20 pocakbebi

Kedden voltunk a 6 éves státuszon,hivatalosan Bia 114 cm (bár én itthon 115-nek mértem),a kilói száma nem túl sok,sajnos csak nem érte el a 18 kg-t,csak 17,5 kg.Pedig egy digitális mérlegen a multkor 17,8 volt,igaz ruhában és reménykedtem,hogy meglesz a 18 kg.Végülis mindegy,a dr.nő nem mondott erre semmit a védő mondta csak,hogy kicsit lehetne több is a magasságához.Feltettek egy halom kérdést is,igazából minden rendben volt,kivéve az "étvágykérdésre" válaszoltam azt,hogy változó az étvágya.Volt hallás és látásvizsgálat is,ott is minden rendben volt.A dr.nő alaposan megvizsgálta és mivel semmi okot nem talált rá,így megkapta az oltást is Bia.Nagyon félt tőle,már hónapokkal ezelőtt mondta,hogy ő nem akar oltást,hallotta sok ovistársától,hogy kaptak.Persze próbáltuk megbeszélni vele a dolgokat,kapott egy plüss cicát is,aki elkisérte őt.De nagyon ügyes volt,semmi gond nem volt,számolnia kellett hangosan 10-ig,mégcsak 7-ig jutott el és már bent is volt a szuri.A végén mondta,hogy nem is fájt.Utána sem volt semmi gond,picit fájt a helye este ugyhogy kapott rá egy kis vizesruhát.Kértem beutalót laborba is egy kis vérképellenőrzésre,mert már egy éve nem voltunk és akkor sem volt tökéletes,kicsit vérszegény volt.Ez egy újjabb csata lesz,hogy beadjam neki,hová megyünk és miért,de most várok egy kicsit, mert erre a hétre elég volt egy szurás.A lábára kijött valami,azt is megmutattuk,azt mondta adr.nő,hogy vmi ekcéma szerű,kapott rá A vitaminos olajat és betadin krémmel kell kenni,mert kicsit elfertőződött.Én is próbáltam kezelni neki,de mikor elmult pár nap szép volt aztán újra berepedt.A kezemen volt régen hasonló,nem tudom ő honnan szerezte,de remélem elmúlik mire kezdődik az ovi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr686244828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása