HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Ovis strandnap,Biróság

2010.06.20. 17:18 pocakbebi

A héten kedden ovis strandnap volt a termálban.Bia apával ment,voltak feladatok,de az én gyerekemet semmi nem érdekelte,csak a medence.Ott játszott néhány gyerekkel,aztán hamar véget ért neki az egész,mert rosszul viselkedett,apa nem cécózott hazahozta,délben már itthon is voltak.Ami nem is baj,akik maradtak délutánra jól le is égtek,elég magas volt az uv sugárzás.

A héten vége is lett az ovinak Bia számára,már összevont csoportok vannak.Elvileg jövőhéten van még ovi,utána a mi ovink zárva lesz,majd augusztus utolsó hetében nyit ki.Hosszú lesz a nyár...már látom.Unatkozik a gyerek,egyedül,a játszótér szunyogokkal teli,nem sokan vannak.Mindenki nyaral???:DMúlthéten dolgoztam alkalmilag a bababoltban,jó volt,bár néha voltak lassan telő percek.Amikor esett az eső, egy darab ember nem volt az utcán.:(

Kedden voltam a munkaügyiben,mert állást ajánlottak.A bíróságra kerestek adminisztrátort.Kb voltunk az egy állásra vagy 15- en,elmondták a részleteket,határozott időre,(vki gyesen ahelyett) fél 8-fél 4-ig stb.fizu minimál bér.Középfokú végzettség,gépelés kell.Akit érdekel menjen át a Bíróságra stb.Átmentünk 6-an.Én hülye önéletrajzzal,ugy volt gépeltetni fognak,mert az kell.A pasi megnézte az önéletrajzomat,nem értette mit keresek ott.Bababolt után mit akarok adminisztrálni,ugyanis a kettő kizárja egymást.Nagy nehezen beültetett és diktált pár sor szöveget,leírtam,ki kellett nyomtatni.Majd értesítenek,csak nem engem... az egyik csaj protekciós volt,ott beszélgetett az egyik dolgozóval.Jó buli volt.:D Fel voltam háborodva,nem azért, mert nem engem választ,csak miért néz le?!Nem vagyok azért idóta,hogy bababoltban dolgozom,ha az a lehetőség van,akkor mi van?Nah mindegy,szóval ezért voltam bíróságon.:D:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr636244838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása