HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Ovis kirándulás-Szanticska,ballagás

2010.06.20. 16:36 pocakbebi

Reggel 8-kor indultunk el másfél órás buszozásra,ez még június 11.-én volt,amikor igen meleg napoknak örvendhettünk.:)Nem is volt semmi gond,odafelé uton megnéztük a szörnyűséges árvíz utáni településeket, Szikszó, meg Zsolcánál is sok helyen láttunk rengeteg vizet.A gyerekek viszonylag jól viselték a hosszú utat,semmi gond nem volt,senki nem volt rosszul.Odaértünk... fél tíz,a falu szélétől gyalogolni kellett,egy helyen az út be volt omolva,de csak szélen.Semmi gond,tovább mentünk,a falu egy völgyben volt,ugyhogy lefelé haladtunk.Néhány házas település,egy kis templommal,mellette harangozó,rádióban köszöntötték a tiszaújvárosi ovisokat,azok mi lennénk.:) Sikeresen megtaláltuk azt az udvart,ahol minket fogadtak.Letáboroztunk,szusszantottunk,majd elindultunk egy kis nézelődésre,halastó,harang,egy másik tó,focipálya,régi házikók stb. Felettébb izgalmas volt:DDD Aztán mire visszaértünk már ebéd következett.Iszonyu meleg volt... szerencsére volt egy kis árnyék is.Megebédeltünk,krumplistészta helyett,babgulyás és kenyérlángos volt.:) Majd megmutatták a biobrikettet:D meg,hogy kell csinálni.Nagyon egyszerű:D újságpapir,viz és fűrészpor.:DDD Aki gondolja próbálja meg!:) Majd a vaskohászatot néztük meg.Bácsika fába véste a gyerekek nevét forró vassal.:)Volt még kötélhuzás,hidegzuhany,papirsárkány készítés.Kiszívott a nap,pedig próbáltam árnyékba maradni.fél 4 körül indultunk haza,ragacsosan,fáradtan...alig vártam,hogy hazaérjünk.Ezt a helyet olyanoknak ajánlom,akik szeretnek a semmibe menni:D Nomád életmód stb. nekem nem jött be nagyon,de egy napot ki letett birni.Igazából nem a helyel volt baj,hanem,azzal,hogy nem tul sok dolgot lehetett csinálni,nézni.Kicsit a gyerekeknek is unalmas volt és hosszú volt at utazás.Elfáradtunk.Képeket nem sokat csináltam,aztis csak telefonnal,majd megnézem használható e valamire.:DDDA másik személyes prblémám pedig az volt a helyel,hogy 2500ft/fő volt a kirándulás ebben volt abuszköltség az ebéd és elvileg kézműves foglalkozás,de az nem sok volt,csak a biobrikett és a faégetés.Szóval kicsit sokba volt így.Ennyiért simán állatkertbe mehettünk volna.DDD

Múlthéten ellballagtattuk nővérem "kicsi" fiát is.Jó meleg volt,felvettem egy nyári rucit, meg az esküvői alkalmi cipőmet,hazafelé már gyalog jöttem,vagyis mezitláb,hiába már nem birom az ilyen magas,szűk cipőt.:D Utána volt evés,ivás finom sütikkel... én is csináltam linzert,meg egy mézes lapos sütit.Már látom a nyáron sokat fogok sütni,tegnap is sütöttem meggyes sütit,de már egy darab nincs mind megettük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr366244839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása