HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Nincs cím:D

2009.11.26. 11:41 pocakbebi

Régen írtam...

Pedig lenne mit,pl. a múlt héten túlestem a gyomortükrözésen,amitől nagyon féltem és legnagyobb meglepetésemre,semmit nem találtak.Pedig azt hittem,hogy van vmi gyulladás vagy ilyesmi.Az,hogy mi okozza  gyomorfájást nem derült ki.Bár mostanában nem is fájt!Kopp-kopp!Talán a stressz, legalábbis a doki arra utalt.Vagy lehet egyes kaják hozzák elő,ki tudja.Figyelgetem majd mit eszem és mitől indul be és mikor.

Maga a vizsgálat nem volt fájdalmas,bár épp kellemes sem,de ki lehet birni.Pár perc az egész,főleg ha olyan ügyesen csinálja az ember,mint én!

A napjaim telnek,néha egészen jó hangulatban vagyok,máskor meg búslakodom.Pedig örülnöm kéne!-így

Bia éli a kis ovis mindennapjait.Vannak reggelek,mikor nagyon nehezen akar felkelni és nincs kedve menni oviba,máskor simán elkészülünk.Ma is napos volt,ugyhogy nagy örömmel vette fel a kötényt reggel.

Hétvégén vendégségben voltunk egyik ovistársánál Meliéknél!Már nagyon várták mindketten a közös játékot,szépen eljátszottak.Rengeteg játék volt,igaz ott két gyerek van!Először ugy volt,hogy egyedül megy,de ő nem mert egyedül elmenni,így én is vele mentem.Jól elbeszélgettünk az Andival az anyukával is.Az uzsi palacsinta volt,Bia pont előző nap azért hisztizett,ehhez képest alig evett belőle,nem ért rá a játéktól.

Ma megyek beutalót kérni Biának hétfőn kell menni a gasztrora.Bár nagyon megfordult a fejemben vigyem e.Nem bizom az orvosban,annyira hülyeséget mondtott a multkor is.Igazából amiért elvittük,az ételallergia volt,ehhez képest ő azt mondta szorulásos a gyerek.Szóval nem értem az egészet.Bia rettenetesen fél,mert minden alkalommal vesznek vért is.Nem tudom van e értelme ennek az egésznek?!Beszélek ma a gyerekorvossal ő mit javasol.Igazából nincs problémánk,most még az étvágya is jó Biának szerintem hizott is!De ne várjuk már azt,hogy 30 kg legyen,mikor én is csak 56 vagyok az apja még 70 sincs.Gyerekkoromban épp,hogy 18 voltam,mikor iskolába elmentem.Lehet genetika?Mit ért ehhez egy orvos?

Még mindig dilemma a H1N1 oltás,félek a betegségtől is és az oltás hatásaitól is...Szerintem itt még nincs járvány,nem nagyon hiányoznak gyerekek a csoportból.A csoportban szerintem kb. 15 gyerek kapta meg 25-ből eddig.Béres cseppet adunk Biának c-vitaminnal.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr546244915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magma 2009.11.28. 13:05:36

Ha már 1 gyerek hiányozni fog Bia csoportjából, akkor késő lesz oltani! Az én fiam megkapta az oltást, sőt én már egy hónapja... élek és virulok! Sőt sok kollégám és kolléganőm is beadatta, a család is, mindenki köszöni jól van! A helyedben már nem gondolkodnék az oltáson. Sokkal több az egészségnyereség vele, mint amennyi kárt okozna. A vírus meg.... nos látjuk, halljuk.

magma 2009.11.28. 19:28:31

Egy link, kérlek olvasd el! http://h1n1.freeblog.hu/archives/2009/11/27/A_gyermekek_vedelmeben/

margit2 2009.12.10. 21:18:51

Szerintem is a stressz lehetett az oka a gyomorfájásodnak, ha a tükrözés sem mutatott mást... Vigyázz magadra! %smile% Remélem, hogy Bia jól van még mindig!

margit2 2009.12.10. 21:19:23

Pocakbébi! Az idén én egy másik recit próbáltam ki a puha mézesnek. Nagyon tetszik a recept, és még ma is van belőle, ettem is, és puha!!!! ... Pedig 10 napja sütöttem! Itt a receptje: http://kiprobaltrecik.extra.hu/edessutik2.htm#karacsonyimt %razz% Sok sikert a sütéshez! %wink%

pocakbebi 2009.12.11. 19:06:09

Köszi Margit:) Jól vagyunk köszi!:)

vnjudit 2009.12.24. 16:42:47

Áldott, békés, boldog Karácsonyt!

Judit 2009.12.25. 18:43:26

Boldog Karácsonyt kívánunk!

pocakbebi 2009.12.25. 22:10:56

Köszönöm Judit!:)neked is vnj:)
süti beállítások módosítása