HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Miegymás :D

2009.07.26. 14:46 pocakbebi

Mostanában ritkán veszem rá magam az írásra,pedig egy-két dolog történik.Biának lezajlott a szülinapja,amint a lenti képek is mutatják.Nagy volt az öröm,sok áhított ajándékot megkapott.Főleg játékokat:Falánk Mókust,horgászós játékot,kártyát,kreatív szettet,új medencét az erkélyre stb.,kungfu panda plüsst-az az istene:DMost is a másik szobában ül és nézi-hallgatja a hooligans-t,fülhallgatóban,körbevéve a kungfu-pandájával és a rexkutyával:D

Én 2 napig sütöttem,főztem stb.a tortát magam csináltam,hogy apa is egyen belőle és ne érjen csalódás miatta,mint tavaly!Csináltattam neki egy szép kis rózsacsokrot,remélem tesóm azt is lefényképezte,mert nekünk szar a gépünk.Megszerzem már a többi képet is tőle.Csináltam még húslevest,tésztasalátát,paradicsomos-mazarellás csirkemellet,pogácsát.Bia boldog volt,már nagyon várta a szülinapját!Hétfőn is jöttek vendégeink,akkor pizzát sütöttem Mariann barátnőm kívánságára,az ikrekkel sikerült jól szétverni aszobát Biának,annyira játszottak,mindent megnéztek,este megint romeltakarítás következett.Aranyosak voltak.Bia kapott egy kutyás kártyát és egy little petshop-os békát,valamint egy foglalkoztatófüzetet.

Múlthét szombaton régi barátnőm Móni látogatott meg,családjával,szokásos balatoni nyaralásukra indulva.Ugyhogy megint sütés-főzés stb.,jó meleg volt hozzá külön élveztem!Évente egyszer jönnek erre,de elég válogatósak,most is sikerült olyat csinálnom amit nem szeret mindenki.Majonézeskrumpli volt,fasírttal,sütkrumpli,gyümölcsös túrótorta.A majonézes krumplit ketten ettük csak,a fasírtot a fiú nem szereti,a gyümölcsöt a fiúk nem szereti...nah mindegy én jól laktam vele,meg Móni is.Mi hülyére zabáltuk magunkat.

Amugy hétköznap sokat dolgozom,volt hogy csak 1 napom volt szabad.Akkor meg ablakot takarítottam itthon,hogy az is haladjon.Szóval mindig van mit csinálni,nem unatkozunk.

Pénteken strandoltunk kicsit,jó volt,csakhát ugye nekem kellett a gyerek után rohangálni.

Jövő héten nem tervezem,hogy dolgozak,egy napot megyek be csak,nekem is jár egy kis szabi.Holnap dokizós napunk lesz,Biának kérek beutalót a gasztrora,jövő héten kell vinni kontrollra.Meg magamnak is akarok hasi uh.-ra,remélem nem kell könyörögni érte.Ugyhogy a holnapi nap rohangálós lesz.Aztán egy kis pihi,kikapcsolódás stb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr826244949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása