HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Eredmények...

2009.06.12. 20:21 pocakbebi

Tegnap telefonáltunk a gasztroenterológiára,Bia eredményéért.Nem derült ki semmi,végül is ételallergiája nincs.(Bár ismerek olyat akinek a vérvétel nem mutatta mégis van)Egész jó a vérképe,csak kicsit vérszegény amit eddig is tudtunk.Majd nézek neki valami természetes vitamint rá,a maltofercsepp oltári szorulást okozott neki,ráadásul a hasát is fájtatta tőle mikor szedtük,ugyhogy azt abba hagytuk.

Nekem meg elkezdett fájni a gyomrom megint,biztos a borongs idő hozta ki.Bár hétvégén debrecenit ettem és már megfigyeltem attól mindig megfájul.2 éve is júniusban fájt,ki kéne diétáznom kicsit,bár a héten ez nem sikerült,de meg kellene próbálni.Most almát ettem,meg pirítóst.Vettem egy aloe gélt is meg kamilla teázok,aztán hátha jó lesz.

Jövő héttől már sok gyerek nem megy oviba,akinek van nagyobb testvére.Én még ugy gondoltam viszem Biát,pár napig mert a hónapban még a mi ovinkban van az ovi.Utána kezdődik a nyári szünet.Így is elég lesz két hónapig lefoglalni a gyereket,hogy ne unatkozzon.Ugye én dolgozom,az apja többet tud vele lenni,de néha civakodnak,ha makacskodik Bia,vagy nem fogad szót.Én meg nem vagyok ugy nyugodt.Anyu meg mostanában nincs túl jól sajnos,őt nem nagyon akarom terhelni,ha nem muszáj.Így még két hétig járnia kell oviba,ez van!

Szülinapi ajándékokat néztem már neki,hisz olyan gyorsan telik az idő.Ő állatkert legot szeretne meg társasjátékot.Oda van az állatos játékokért,most kedvenc megint Simba!Nem babázik egyáltalán,inkább kisállatokkal játszik.

Tortát szerintem nem fogok venni,vettünk marcipát és diszítéseket,csinálok neki amit kiválaszt.Nem akarok ugy járni,mint a tavalyi elefánttal.

Remélem nem lesz ilyen esős nyarunk,aztán sikerül néha strandolni,kirándulni és kicsit pihenni is...

Névnapomra kaptam virágot apától,bepótolta az elmaradást,hozott egy rózsacsokrot és egy orhideát is!Végre sikerült vennem a hálóba függönyt,szerintem egész jó lett!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr46244956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2009.06.13. 18:52:06

Tessék gyakrabban írni %wink%, úgy szeretlek olvasni!
süti beállítások módosítása