HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Kezdet:)))

2008.11.20. 22:09 pocakbebi

A hét nagyon jól kezdődött nekem!Mivel este ÁKOS 40 (koncertre) mentünk...a helyszín Nyíregyháza volt,még az idő is kedvezett,a hétvégi ködös idő után,tiszta,szép,napsütéses lett,bár hideg.Csodálatos volt az egész, mint valami színház,gyönyörű díszlet és még gyönyörűbb dalok,főleg lírai szerzemények,némi "ÁKOS humorral" ötvözve a dalok között.Ez leírhatatlan,ezt megélni kell!!!Szóval nagyon örölük,hogy eljuthattam,s remélem még lesz rá alkalmam.Egész éjszaka elhallgattam volna...

Bia anyunál aludt,reggel ő is vitte az oviba.Legalább volt egy nyugodt éjszakánk,nem rugott oldalba senki.De mivel dolgozni mentem másnap fel kellett kelnem,persze kibirtam,éjfélre már itthon voltunk.

Szerdán hasi uh.-n voltam,kiderült minden rendben van,sehol semmi eltérés.Azt az átkozott,gyomorfájást,csak a srtessz okozhatta,mi más?Azóta még nem is szédülök,nem is fáj semmim,hihetetlen,milyen tüneteket produkál... Mivel doki nem volt,"orvosértekezlet miatt,így nem is tudtam visszavinni a leletet a körzetihez,lehet majd holnap.A szememen viszont kijött egy kis árpa szerű akármi,aminek nem örülök,elkezdtem kamillázgatni,hátha jót tesz neki és visszahúzódik.Kicsit ugy érzem meghültem,de az sem vészes,mégcsk nem is folyik az orrom,csak érzem nem vagyok 100%-os.C-vitaminozom,meg teázom,csak elmulik...

Biáéknak megint volt zenés műsor szerdán az oviban,szegények mentek a Műv.házba,a hidegbe,pont találkoztam velük.Nagyon tetszett neki,mesélte,hogy milyen hangszereken játszottak,meghogy a "Megfogtam egy szúnyogot ..."is elénekelték.

Lesz megint fényképezés is,csak most nem fognak beöltözni,mint tavaly,hanem ünneplő ruhában karácsonyi háttérrel lesz.4 db. 10x15-ös kép 1000 ft.Jövő héten meg pinokkiót fogják megnézni.Milyen jó is ovisnak lenni!

Álmomban terhes voltam,de még enm volt nagy pocim,csak néhány hetes voltam,mondtam a páromnak,hogy ne is mondjuk el senkinek még.Igaz Biával sem hamar mondtuk el,már voltam vagy 8 hetes kb.Persze ez csak álom volt most... de hátha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr226245029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása