HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Mesejáték és óvoda

2008.09.24. 20:36 pocakbebi

Tegnap volt az első mesejáték foglalkozás,így fél 5 után kellett Biáért mennem.Még várni is kellett,kicsit tovább tartott,több szülő gyülekezett a folyosón,volt egy kis idő beszélgetni.

Ez a foglalkozás az egész ovi gyerekeiből tevődik össze,így voltak kisebbek-nagyobbak is.Utána egy rövidke megbeszélést tartottak nekünk,mivel elég nagy számban jelentkeztek,meg kellett osztani a gyerekeket.Egyik csoportnak kedden,másiknak szerdán lesz a foglalkozás.Mi szerdán fogunk járni,így olyankor 3/4 5-re kell menni a gyerekért.Havonta 1000 ft-ot kell befizteni.Amiről szól:magyar irodalom meséi,versei,bábozás,szerepjátékok stb. Lesz majd olyan alkalom mikor mi is bemehetünk a foglalkozásra megnézni a csemetéket.

Mikor hazajöttünk Bia elmesélte,hogy milyen bábok voltak,pl.:pinokkió,táncosbabák,paprikajancsi stb.Kaptak egy ilyen hajtogatós papirt,amire rá volt rajzolva:kivül,paprika,ha az alját lehajtottuk akkor paprikajancsi,ha a tetejét akkor tulipán,ha meg az egészet szét akkor kisherceg.Hát hiába,nagyon kreatív ez az ovónéni,jókat találnak ki.

Néha panaszkodik Bia,hogy nem tud kivel játszani.Állítólag a barátja Marci,néha nem akar vele. Az a baj,hogy tavaly annyira ragaszkodtak egymáshoz,szerintem nemigen barátkozott össze sok lánnyal Bia.Marci meg néha,szeret fiúkkal is játszani és ezt Bia nem nézi jó szemmel,olyankor kiközösítik.Ez neki rosszul esik.Sajnálom szegénykét,próbálom biztatni,hogy barátkozzon a kislányokkal.Ő azt hiszi,mindenki csak egy gyerekkel játszhat,nem lehet több barát.Ma mikor mentem érte,egyedül kirakózott.Kérdeztem az ovónőt,hogy mi a helyzet,azt mondta Marcival játszott,csak valamin összekaptak.Hát ez mondjuk előfordul...olyanok mint a szerelmespár,néha oda vannak egymásért,néha meg civakodnak.

Ma délután az egyik gyerek még aludt az oviban,nem tudták felkelteni,így még fél 4-kor is aludt.Mondjuk 5 kor szoktak érte menni addig még volt ideje.A többi gyerek már meguzsizott,átöltözött,játszott.Először azt hittem elnéztem az órát és korán mentem,de nem.

Elmentem ma a boltba övet venni,erre vettem hozzá egy nadrágot is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr206245037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linbori 2008.09.26. 12:19:34

Nadrág nélkül az öv elég hülyén is nézne ki %mrgreen%

ancsuka 2008.09.28. 14:52:50

Ez nagyon jó, mármint a mesejáték az oviban. Még nem is hallodtam ilyet. Vivinek is van egy barátnője, óóóó de porzalmasan össze tudnak veszni.
süti beállítások módosítása