HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Munka,ovi,hideg...

2008.09.18. 17:26 pocakbebi

A múlt hetet végig dolgoztam. Reggel elvittem Biát az oviba,aztán még hazajöttem,megreggeliztem és 9-re mentem. Délután apa ment Biáért,mert én 5-ig voltam.Zárás után még bementem vásárolni a boltba majd haza.Elég fárasztó volt,sokan voltak és sok árú is jött,ugyhogy volt dolgom.De örülök neki,hogy van hová menni...

Az oviban mégsem alszik Bia délutánonként,legalábbis szerintem nem mindig.Valamelyik nap rákérdeztem az egyik ovónő azt mondta,hogy neki nem alszik.A másiknak igen,így 8-kor már szunya van.Kiváncsi lennék az evés,hogy megy.Szerintem nem ehet túl sokat. Pl. az egyik nap azt mesélte,hogy összeszedték a kaját és ő nem tudta megenni. Lehet túl lassú? Mondjuk itthon is noszogatni kell az evés terén,ott meg kitudja,hogy eljátsza az időt.

Beíratkoztunk "Mesejátékra",jövő kedden lesz az első foglalkozás.Bia már nagyon várja,minden nap megkérdezi,mikor megyünk.Lehetne angolul is tanulni,de ugy gondolom,ez még nem neki való,nem hiszem,hogy lekötné.Még valami mozgás kéne neki,mert nagyon nem bír magával néha.Úszás,tánc ilyesmik vannak még!

Nagyon hideg lett,majd megfagytunk a lakásban,szerencsére tegnap bekapcsolták a fűtést.Mire már mindenki megfázott,Biának is folyik az orra az apja is tüsszög,nekem a fejem fáj,nem birom a szeles időt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr566245038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorane 2008.09.19. 15:16:24

szia! de jól hangzik ez a mesejáték:)kíváncsi vagyok milyen lesz írj majd róla:) Petra is lassan eszik itthon nagyon.kíváncsi leszek mi lesz majd az oviban hétfőtől. mi is fűtünk már.utálom ezt a hideget:( jobbulást nektek!puszi!:) kérdésedre válaszolva:dokimmal nem beszéltem még,és egy szobában vagyunk még sajnos míg el nem készül ami házunk,amit már nagyon várunk!:) jók legyetek puszi
süti beállítások módosítása