HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Elefánt torta...

2008.07.28. 22:10 pocakbebi

Tegnap újra szülinapoztunk Biának utólag.Úgy gondoltam rendelek neki egy figura tortát,mert még olyanja nem volt,tetszik neki stb.Meg is rendeltem péntek délután az egyik helyi "cukrászdában" , szép kis Dumbó elefántot, gyesztenye krémmel.Eljött a vasárnap,ebéd után ment a párom a tortáért,nagyon szép torta volt tényleg.Bia boldog volt,örült neki!Gyertya rá,gyerek kiöltözve, fényképezés stb.Hozom a nagy kést,vágjuk fel,mindenki várta már az ebéd utáni tortázást.Vágom,alig viszi a kés,tesóm mondja biztos hideg a hűtőkamra miatt.Vágok néhány szeletet belőle.Hullik szét darabokra,megkóstoljuk száraz,iszonyu száraz,szinte ehetetlen.Bia az ormányát kéri,de nem birja megrágni.Döntök, azonnal visszavisszük... A kedves készítő nincs ott,de persze reklamálunk,elmondjuk mi a gond,megnézik,igazunk van,viszaadják az árát.3800 ft-ot.Elmegyünk máshová,veszünk sütiket és fagyit.Kérem ez borzasztó! Hogy adhat ki ilyen munkát az ember,legszívesebben megetettem volna azzal,az egészet aki csinálta!Az a szerencse a gyerek nem sírt a torta miatt,kinézetre tetszett neki,aztán a fagyinak is örült.Egy biztos soha többet nem veszek onnan semmit.Jah és ráadásul tesóm ismeri a cukrászt,ha ismerősnek ilyen szart mer adni,milyet ad egy idegennek??? Mondja neki,hogy csinál nekünk egy másik tortát ingyen.Tesóm mondja,hogy minek már nem kell,vége a szülinapi bulinak,tegnap volt,elmentek a vendégek... Majd máskor esetleg... De ne is csináljon,tuti az arcába vágnám!S még szerencse,hogy ennyivel meguszta és nem a fogyasztóvédelemhez mentem a tortájával.Majd sütök én tortát neki,megmutatom milyen a finom torta... Hogy tehet ilyet egy vállalkozó???

Azért a játszótéren néhány ismerősnek elmondtam,hol nem szabad tortát venni!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr326245078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsuka 2008.08.08. 06:37:33

szia, bocsi hogy én is kommentezlek, de Brünél láttalak, így benéztem hozzád. Ez a torta eset valóban felháborító és nagyon jól tetted, hogy visszavitted. Egyébként is a te tortád százszor szebb volt, és gondolom nem volt kiszáradva :D és bocsi még egyszer hogy kommenteztem

pocakbebi 2008.08.08. 19:58:47

szia ancsuka:) örülök,hogy itt jártál gyere máskor is!:)

vnjudit 2008.08.25. 19:48:56

Hahóóóóóóó hírem van, össze kéne futnunk a cseten

pocakbebi 2008.08.29. 10:27:03

mi az? este felnézek...

vnjudit 2008.08.29. 16:19:33

remélem tudok menni én is, máté hazajött és általában soká alszik el...
süti beállítások módosítása