HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Zajlik az élet...

2008.06.07. 22:56 pocakbebi

Nem vesztünk el,csak néha már nincs kedvem leülni  a gép elé.Ráadásul az egyik be is döglött pénteken.Egész délelőtt a suliban a gép előtt ülök és tanulok,ezért kicsit megutáltam,sőtt minden bajom van tőle,agyilag is lefáraszt.Csütörtökön lesz az első vizsga,ugyhogy kérem a drukkokat!

Nagyon remélem kutya bajom sem lesz addigra,mert a múlthéten kijutott nekem mindenből rendesen,volt hasmenés,fejfájás,hányás...szóval nem unatkoztam.Ma éreztem a legkutyábbul magam,reggel migrénes fejfájásra ébredtem,bevettem egy algopyrint,de ő kikivánkozott.Igy maradt a fejfájás egész nap,hozzá társul a hányás és alig volt erőm.Diétáztam,nem ettem,először inni is alig tudtam.Estére még mindig annyira fájt a fejem,hogy bevettem egy rubophent,az hatott és bent is maradt,ugyhogy kezdek jobban lenni.Remélem mostmár megmaradok!

Bia jól van,bár néha vannak nehéz napjai neki is.Dühöng és hisztizik,ha valami nem tetszik neki,vagy nem ugy van ahogy ő akarja.Nagyon sokat magyarázom neki a dolgokat emiatt,próbálok hatni rá,már csak nem olyan kicsi,fel kell fognia mit csinál.Még egy hét van az oviból,persze utána is lesz még június 30-ig,ugyhogy lehet járni fog amig van ovi.A tanfolyam nekem július végéig tart,ugy gondoltam addig jó helyen van az oviban,amig lehet.Persze más oviba nem viszem,akkor majd lesz valami,mamánál,meg ha apa ráér akkor vele.

Kedden mennek a termálfürdőbe az ovisok,gyereknap alkalmából.Apa megy vele,egész délelőtt kint lesznek,játékos vetélkedők lesznek.Fürdeni nem fognak,csak ha a vetélkedőnek vége és mindenki a saját gyerekét fürdetheti.Reméljük azért az időjárás nem lesz ilyen esős,mint a hétvége,persze nem kell,hogy 40 fok legyen,de azért ne maradjon már el ez a rendezvény.Bia is nagyon várja.

Jah és ugy néz ki szerelmes lett.A kiszemelt kisfiú,már nem is olyan kicsi,most ballagott az oviból.Imikének hívják és szoktuk látni a játszón is,mert itt laknak a közelben.Bia ha meglátja nagyon zavarba jön és szégyenlős lesz.De itthon mindig róla beszél... Mi ez, ha nem szerelem?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr1006245087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2008.06.10. 21:40:39

De édes lehet, kis szerelmes bogár %wink% drukkdrukkdrukk a vizsgára

pocakbebi 2008.06.10. 22:29:29

köszi vnj:)

glyc 2008.06.14. 23:10:39

úgy jó, ha zajlik! Remélem, mostmár rendben vagy!
süti beállítások módosítása