HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Húsvét...

2008.03.26. 11:40 pocakbebi

Ez az ünnep is eltelt,viszonylag jól.Bár én igazából nagyon sokat a konyhában voltam.Sütöttem,főztem...

Készült hagymás-mustáros csirkecomb,tejszines mártással,sütöttem bagolyszemet,ami nagy sikert aratott,valamint epres sütit,és túró pogácsát is.A tojásfestés nem sikerült jól,nem tudom a tojás vagy a festék volt-e a hibás ( vagy én???),de foltos lett az egész.Ráadásul Bia nem is nagyon tudta csinálni a dolgokat,mert mindig volt vmi,kevés idő volt rá.Volt néhány locsolónk is,unokatesók,rokonok főleg.Meg persze a kis barátja Alex is eljött az apukájával.Őt nagyon várta Bia.El is osztogattuk az összes csokitojásunkat.Talán egy kindertojás maradt meg,gondolom azt magának hagyta a kisasszony.Bár ő is kapot smartiescsomagot és kinderescsomagot is.Ugyhogy most megint elvagyunk látva csokival.

Vasárnap anyósoméknál ebédeltünk.Volt sok finom kaja,hülyére zabáltam magam,estére kicsit rosszul is voltam a telitettségtől.Hétfőn már óvatosabban ettem.De ugye ilyenkor mindenfélét összeeszik az ember.Nem is értem,miért húsvét előtt kell böjtölni,miért nem utána.

Sajnálom,hogy ilyen rossz idő volt,mert nem nagyon tudtunk sehová menni a szabadba.Most is olyan hideg,fagyos szél fúj.

Ma Biának már ovi van,reggel vittünk kistojásokat,mert az oviban ma van locsolkodás.Jót röhögtem reggel,az egyik anyuka nyuszinak öltöztette a kislányát,rakott rá nyuszifüleket.Mindenki csak nézett.

Elkészültek a fényképek,amit a mult héten csináltak.Aranyos lett,bár  szerintem kicsit komoly rajta Bia. Dehát előtte keltek fel délután.3 beállítás van,egy közeli,és két egész alakos.Jah és kaptunk kulcstartót is benne a fényképével.Majd megpróbálom berakni ide is,csak sajna nincs skennerünk.De valamikor majd megoldom.

Holnap elutazunk,ugyhogy néhány napig nem nagyon leszek.Debrecenbe megyünk... persze nem kakasért,hanem másért.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr586245135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.03.26. 13:09:16

Jó útat! ....Majd jövök újabb fotókat is nézegetni! %smile%
süti beállítások módosítása