HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Helyzetjelentés...

2008.02.23. 15:13 pocakbebi

A héten kétszer is voltam az orvosi rendelőben,sőt 3-szor.Egyszer laborban,levették a vért,plusz vizeletet vittem.Kiderült rossz a gépük,igy nem lett meg délutánra a lelet.Felhivtam a dr.nőt,mondta másnap fél 12-re menjek akkora csak meglesz.El is mentem szerdán,de mégsem lett meg a lelet.Megnézte a torkom,azt mondta már az jó,de ha mégis még köhécselek a köptetőt szedjem.Délután elsétáltunk a leletért,ami meglepően jó lett,persze nagyon örültem neki.Aztán másnap megint visszamentem a lelettel a dr.nőhöz,ő is jónak találta,mondta,hogy nincs nagy eltérés semmiben,még az övé sincs ilyen jó.Említettem neki a gerincemet,hogy gyakran fáj,de igazán nem foglalkozott vele,mert azt mondta,hogy csak akkor adhat ilyen beutalót,ha olyan tüneteim vannak amiket már indokolt kivizsgálni.Na majd legközelebb,majd utána nézek milyen tünetekkel lehet vizsgáltatni.Magyar egészségügy,azt hiszik szórakozik az ember.Menjen el időben orvoshoz,de nem vizsgálják ki mi lehet a baj.Ha meg későn megy és már nagy a baj,akkor isten áldja,kifeküdt...

Ennek örömére valamelyest vissza is tért az életkedvem.Bár egyik éjszaka iszonyú hascsikarásra ébredtem,amiből nem lett semmi,elmult.Napközben kicsit émelyegtem is.Aztán rájöttem,hogy valószinű a probiotikum.Kicsit beszorultam tőle.Este megittam egy pohár tejet,nah az megtette hatását.Remélem lassan visszaáll a bélflórám is.

Bia is jobban van,igaz nagyon sokat köhögött 3-4 éjszaka alig aludtunk.Mostmár jobb a helyzet,bár még mindig van lerakódása neki is,napközben hallom a szörcsögést.Lassan javul.Még kapja a köptetőt ő is,és még az Aktilból is van neki.Szerintem még hétfőn nem viszem oviba,meglátom hogy alakul.Nem szeretném,ha megint egy hétig járna.Igaz már elég unalmas társaság vagyunk neki.Valamelyik nap én lementem boltba,mire haza jöttem az apját kiakasztotta a csinytevéseivel.

Olyan szép idő van,ugy sétálnék,csak épp a szél tombol nagyon.Igazán megállhatna már...

És akkor jöhet a TAVASZ !!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr166245149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2008.02.23. 17:23:51

örülök, hogy végre Bia is rendbe jön. sajna, nálam is ez történt a háziorvosnál, tényleg bosszantó, hogy csak akkor küldenek tovább, ha már nagy a baj... :S ott meg azt mondják, hogy miért nem mentünk korábban???!!! tök ki van...
süti beállítások módosítása