HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Betegség...

2008.02.19. 09:46 pocakbebi

Mikor már azt hiszed rosszabb nem jöhet...

Vasárnap estére akkora lett a hasam,mint egy görögdinnye.Ugy felfuvódtam,ijesztő volt.Ráadásul még hasmenésem is lett,hurrá antibiotikum.A javulás az elkerült,mert még mindig érzem,hogy le van rakódva a trutyi a torkomon.Szóval még nem tökéletes,pedig már megittam egy üveg rhinatiolt,előtte ittam lándzsás utifűvet is mézestea,minden amit el lehet képzelni.Tegnap felhívtam a dr.nőt,mondta,hogy akkor menjek el laborba ma.Persze amilyen szerencsém van,elromlott a gépük,ugyhogy csak holnap lesz eredmény.Ma kellett volna visszamennem,de majd felhivom,hogy próbálja meggyorsítani kicsit a dolgot holnap,mert holnap csak délelőtt rendel.Ha a lelet meg délutánra lesz meg akkor valamikor csütörtökön jutnék leghamarabb gyógyszerhez,ha kell.Bár már nem szivesen szedek be több ab-t sem.Mostanában már vagy 15 ezret költöttem különféle dolgokra,hogy rendbejöjjek,ebbe volt vitamin,immunerőssítő,valamint az ab.

Közben,hogy azért ne legyek olyan nyugodt Bia is lebetegedett megint.Hétvégén az éjszakákat már végigköhögte,belázasodott vasárnap éjjelre.Tegnap vittem el orvoshoz.Megint torokgyulladás.Ugyhogy most ujra antibiotikum,Aktil,köptető,orrspray stb.Jah és a héten itthon marad,hogy ne unatkozzak.Sajnos elég nehéz mellette pihenni,mert hiába beteg ő nem akar pihenni,foglalkozni kell vele,játszani stb.Én meg már majd kidőlnék,főleg,hogy éjszaka sem tudok aludni,mert vagy lázat mérek,vagy köhög és hallom.

Ma lett volna nekik valami zenés gyerekműsor az oviban,még jó,hogy előre befizettem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr186245150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2008.02.19. 09:55:04

Drága Pocak, ha úgy érzed, hogy le van tapadva a váladék, akkor nézz el egy tüdőgondozóba! Nekem egyszer ott oldották meg a hasonlóan múlni nem akaró problémámat. Azt hiszem bronchitisem volt akkor, és kaptam ott olyan gyógyszert, ami 1 hét alatt teljesen rendbe tett! És még beutaló sem kell!
süti beállítások módosítása