HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Még midig láz :(

2008.01.23. 16:18 pocakbebi

Tegnap este megint magas láza volt Biának,39-ig felment.Kapott kupot és két óra mulva panadolt,mert nem igazán mozdult.Aztán megtört a láz,szerencsére lejebb ment,éjszaka is jobban aludtunk már.Persze én két óránként keltem,mérni a lázát,nehogy felszökjön.Ő meg valamiért az éjszaka második felében éberebben aludt.Aztán hajnal felé sikerült kicsit nyugodtabban aludnunk.

A rulidot most valahogy nehezebben fogadja el, reggel majdnem kiköpte ugy tömtem belé.Már félek az esti adagtól.Sajnos mióta kapja az ab-t rosszabb is az étvágya.Ma délután is felment a láza 38 fölé,ugyhogy gyorsan kapott panadolt,így le is ment.Aludni sem akart délután.Most kicsit nyügösebb is lett.Én elaludtam egy fél órát,de nem volt tul jó.Hát hiába, már 3-4 éjszaka nagyon keveset aludtam,meg is látszik rajtam.Most kicsit fáj a fejem,remélem nem kaptam el semmit.Lehet a front hatása.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr546245163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2008.01.24. 06:12:09

Sok gyógypuszi neki ♥ Peti a rulidot kihányta %confused%...

pocakbebi 2008.01.24. 13:05:06

Köszi vnjudit :) ne is mondj ilyesmit,az nem hiányzik!
süti beállítások módosítása