HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Újra itt...

2008.01.04. 00:10 pocakbebi

Most van az a hamarosan.Végre bekötötték az internetet,december 29.-én.Már kezdtek elvonási tüneteink lenni.

November 28.-án beköltöztünk új lakásunkba,ami valamicskével nagyobb,mint az előző volt.A 37 nm helyett lett egy 55nm-es panelünk.Ami 1+2 feles,tehát igy van külön hálónk,nagyobb gyerekszoba,valamint nagyobb konyha.Fájó szívvel hagytam ott előző otthonunkat,nagyon szerettem.Persze a mérete miatt nem volt kérdéses,hogy lépni kell.Beköltözés után néhány nappal már kezdtem megszokni az új lakást.Első éjszaka semmit sem aludtam,annyira idegen volt.Bia nagyon jól vette a változást,együtt kezdtük összepakolni a cuccait,mivel egy lépcsőházon belül költöztünk,így minden nap levittünk vmit.A végén már mindene lent volt,csak a bútorok maradtak utójára.Persze mi is azt szerettük volna,hogy karácsonyra minden a helyére kerüljön.Többé-kevésbé sikerült is.Sajnos a konyhaszekrényajtók nem készültek el addigra,még most sem (üdv. Norbi-az asztalos).Megigérte jövő héten jön.Volt mikulás az oviban,sajnos kicsit csalódtam,mert Bia nem akart a többiekkel verselni,bár nem ő volt az egyetlen.De egyébként nagyon aranyos volt.A téli szünetig kihuzta betegség nélkül,én és apa dőltünk ki.Én két napig nem birtam felkelni,de aztán valamennyire helyrejöttem,szerencsére karácsonyra vissza is tért az erőm.Viszont apának 40 fokos láza volt,rémisztő volt.Ugyhogy nem a legszebb karácsonyunk volt.Persze sütöttünk mi is,mézeskalácsokat,püspökkenyeret,volt beiglink is.Szent estére csináltam egy nagyon finom aszaltgyümölccsel töltött csirkemellet,mézes csirkét,franciasalátát stb.Első nap anyukámhoz mentünk,második nap anyósékhoz.Persze Bia rengeteg ajándékot kapott,babaház,sátor,mikrofon,két kutya,pizsama,könyv stb.

A szilvesztert itthon töltöttük hármasban,mivel szép nagy hó esett,szánkóztunk is.Tesómék ugrottak fel délután.Nálunk is főtt a lencsefőzelék,sült oldalassal valamint sajtos kifliket csináltam.

Ma mentünk volna oviba,de visszajöttünk,kiderült nincsenek ott Bia ovónéniei és összevonások vannak.Akkor inkább irány haza,majd csak jövőhéten kezdünk.

Hozok majd képeket is,amint lesz időm.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr286245186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glyc 2008.01.04. 10:19:22

Szia! Gratulálok az új lakáshoz és sok-sok örömet és boldogságot kívánok hozzá, benne... ;) Lépcsőházon belül? Nem furcsa? Nem akartál még véletlenül bemenni a régibe? ;)

pocakbebi 2008.01.04. 10:27:39

Köszi glyc:) Néha előfordul,hogy gondolkodom,melyik gombot kell nyomni a liftben:)))

margit2 2008.01.06. 16:59:18

Szia Pocakbébi! Örülök, hogy végre sikerült bekölktöznötök. %smile% Lejjebb, vagy feljebb kellett költözni?
süti beállítások módosítása