HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Szülői értekezlet és egyebek

2007.09.26. 22:31 pocakbebi

Ma volt az én kis ovisom szülői értekezlete.Én is elértem,hogy végre írhatok ilyesmiről.Elég hosszúra sikerült,közel két órás volt.De mivel ez kiscsoport és még most ismerkedünk az ovival,mi szülők is,így nagyon sok dologról beszéltek.Pár szóban mindenki bemutatkozott,hogy mi szülők is megismerjük egymást.

Azt hiszem nagyon jó ovit és nagyon jó ovónőket választottam.Mivel az egyik ovónőt már régről ismertem és sokan dicsérték,tényleg választottam.

Elmondták,hogy ez az év főleg az ovodai életbe való "beszokásról" szól.Nagyon sok program lesz,szinte minden hónapban valami.

Október 4.-kisállatok napja,ezen a napon mindenki vihet az oviba valamilyen állatot.

Október 15.-én kirándulás a Tisza szigetre,az őszi természetben egy séta (délelőtt).

Decemberben-Télapó,ez nyílt lesz szülők is bemehetnek,sőt kifejezetten kérték is,mert van olyan gyerek aki fél a Mikulás bácsitól.Majd Karácsony,ez zártkörű.Minden csoport készül valami kis műsorral.

Februárban- farsang,jelmezekkel és ez is nyílt lesz.

Március 15.-Nemzeti ünnep-ünneplő ruhában kell menni és kokárdával.

Március 21.-Zöld szív napja-ez a tavaszi természet miatt van.Ekkor valami zöld ruhába kell menni.

Húsvét-ezt is tartják az oviban,a fiuk locsolhatnak,a lányok adnak tojást.

Május-Anyáknapja,évzáró egyben lesz tartva.Gyereknap a Termálban,ide is lehet menni a gyerkőcökkel.

Valamint terveznek még kirándulást,mesejáték,bábszínház stb. nézését.

Szóval lesznek események, rendezvények,amik lelkesíthetik a gyerekeket.

Megalakult a szülői munkaközösség is,megbeszéltük az anyagi dolgokat.Valamint,hogy miket kell még bevinni az oviba,ami eddig nem volt felírva.Pl.szalvéta,wc-papír,folyékony szappan,rajzgyűjtő mappa.

Novembertől lesznek csak olyan foglalkozások,mint környezeti,vizuális,irodalmi,testnevelés,ének,minden napra beosztva valami.Persze már most is énekelnek,tornáznak,mesét mondanak nekik,festenek,rajzolnak stb.

Szó volt az étkezésről,hogy sajnos sok gyerek nem tud jól rágni,ezt Biánál is tapasztalom itthon.A gyümölcsevésről,hogy nem minden gyerek eszi meg.Na meg a főzelékeket sem.Nem tudom milyen lehet ez az ebéd,én iskolában ettem régebben,nekem az izlett.Mi szoktunk főzelékeket enni itthon,persze van,hogy Bia válogat és nem eszik meg mindenfélét.De ma milyen étvágya volt csak lestem.

Egyébként sokat fejlődött Bia ezalatt a kis idő alatt is,mióta ovis lett.Sokkal önállóbb,szívesebben öltözködik egyedül,kézmosás,wc-zés is jobban megy.Nem kell rohangálnom minden miatt,mert eddig mindig kiabált,hogy menjek és töröljem a kezét stb.

Nagyon remélem,hogy szépen fog fejlődni az én kis drágám a pedagógusok keze alatt.

Más:Ha minden igaz holnap megkapjuk a kulcsot,lehet tapétát kaparni,de jó lesz nekünk....de csak ha már kész lesz.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr186245210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.09.28. 22:52:38

...és Ti milyen kisállatot visztek otóber 4.-én?

pocakbebi 2007.09.29. 13:36:14

Azt még nem tudom,háziállatunk nincs,de lehet csigát is vinni,hátha találunk egyet:))) Bár most itthon van Bia valaki visszafertőzte,sokan betegen is viszik a gyereket oviba.:(Persze nem sulyos,de inkább én kikezelem itthon.

Judit 2007.09.29. 13:48:33

Mert Te megteheted, hogy a nem súlyossal is otthon fogd a gyereket. Aki dolgozik az sajnos nagyon meggondolja ezeket, és nem trehányságból...

pocakbebi 2007.09.29. 15:14:19

Judit:de pl. van olyan aki ugyanugy otthon van,tudom és mégis viszi betegen.Én a gyerekeket sajnálom,azokat akik taknyosan is ott szenvednek.Van egy kislány aki két hete beteg és ott szenved.Már az ovónő is mondta...

Judit 2007.09.29. 19:29:51

Mondjuk az óvónő egy ilyen esetet hamar rövidre zárhat: nálunk ha betegen adják haza akkor legközelebb csak orvosi igazolással engedik vissza. Persze azt nem értem én sem, hogy aki otthon van miért viszi így be, de sajnos a dolgozó nőket nagyon is megértem, majd rájössz Te is, hogy sajnos nem teheted meg, hogy minden köhintéssel otthon maradj. Vagy ha megteszed akkor hamar munka nélkül találod magad, hacsak nincs a kéznél egy nagymama aki bevállalja, de nem mindenki olyan szerencsés. :(

pocakbebi 2007.09.29. 21:32:06

Judit:Megértelek én,ne aggódj!:)
süti beállítások módosítása