HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Tegnap és ma az oviban...

2007.09.06. 20:37 pocakbebi

A tegnapi nap már jobban sikerült az oviban,sajnos a mai az kevésbé.Tegnap sikerült délután aludni Biának,mikor mentünk érte,még nem sokkal előtte ébredhetett fel.Épp jött ki a zsákjához,belerakni a cuccait,meglátott és odaszaladt hozzám.Én már hamarabb láttam őt,mert belestem a nyitott ajtón,még akkor öltözött át pizsamáról.Aztán elszaladt pisilni,megint odaszaladt hozzám,majd beküldtem uzsonnázni.Nem tudom mennyit ehetett megint,szerintem nem sokat,mert ahogy hazajöttünk megevett egy lekvároskiflit.Megint mesélt sokat,hogy tornateremben voltak,mert az eső miatt nem tudtak kijönni.Meg csináltak kézlenyomatot,ugy hogy befestették a kezüket (ami csikizte) aztán egy papírra nyomták.Ki is rakták a müveket.Sok kicsi kéz.Délután itthon zsirkrétáztunk,rajzolgattunk megint.Este kicsit nehezen aludt el...

Épp ezért a mai reggel nagyon nehezen kelt.Nem akart,nem birt felébredni.De aztán csak sikerült,megitta a kakaót,aztán öltöztünk és mentünk is az oviba.Délután kicsit később mentem,hogy legyen ideje uzsizni,de még ugyanott tartottak,mint tegnap,mikor hamarabb mentem.Bia bugyiban és mezitláb ált kint a folyosón,mikor beléptem.Állitólag pisilni volt.Aztán kapott egy puszit és beküldtem öltözni és uzsizni.Az uzsonnát sajna nem ette meg,valami sajtos kenyér volt uborkával,hát nem sok hiányzott belőle,kb. 3 harapás.Felöltöztünk, eljöttünk.Előbb haza,mert sütöttem kakaóscsigát,gondoltam akkor egyen abból.Evett is jóizűen.Azt el is felejtettem megkérdezni,hogy aludt e délben.Kicsit fura volt,de mivel nem esett lementünk elintézni pár dolgot.Vettem neki egy mellényt,gyógyszertár,atlétát venni neki,meg ilyenek.Kezdett nagyon hiperaktív lenni,nagyon felpörgött.Jönni nem akart a lábán,cipelni kellett.Még jó,hogy az apja is ott volt.Alig birtunk haza érni.A viselkedéséből nyilvánvaló volt,hogy nem aludt.Haza jöttünk vacsi,fürdés 6 órakor.Fél 7-körül mese olvasás,aztán meg alvás.Még én is elszunditottam.De remélem reggelre kipiheni magát.Holnap péntek,utólsó ovódai nap.

Ma mostam,főztem.Délután még beugrottunk a főnökasszonyhoz is,de sajna nincs itthon,wellnesezni ment.De jó neki.Hétfőn lesz csak.

Megjött a pénzünk a felújjításhoz,már csak 2 hét és remélem kezdődhet is a munka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr516245219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása