HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Első nap az óvodában...

2007.09.03. 14:16 pocakbebi

Ma reggel magamtól keltem fel,még nem is csörgött az óra.Nagy volt bennem az izgalom.Bia első napja az oviban.Ő még javában aludt,én meg néztem a kis drágát.Vajon mi lesz vele?És velem?Egyedül hagy itthon,ő meg elmegy...

Háromnegyed hétkor keltettem.Szépen elkészültünk,még volt idő egy kis mesét nézni is,ugy látszik elég lesz 7-kor is kelni.Közel van az ovi,itt a szomszédba.Az ovi előtt találkoztunk Marciékkal és együtt mentünk be.Mindent kipakoltunk,az egyik ovónéni Mónika mondta,mit hová kell tenni.Bia miután átvettük a bentszandit be is ment a csoportba,mert Edit néni behivta.Adott puszit és be is ment.Aztán eljöttünk.Mondták,hogy ha valami van felhívnak,amugy meg délben menjünk érte.Volt olyan gyerek aki sírt,Bia csak meglepődött volt inkább.Aztán haza jöttünk,olyan üres volt a lakás...hiányzott.Még sírtam is kicsit,nem találtam a helyem.Összepakoltunk,aztán elmentünk pár dolgot elintézni apával.Már alig vártam,hogy menjünk érte...Mikor az udvaron voltak,kifigyeltük merre van a csoportjuk,hol játszik.Természetesen a homokba ugrált.Az ovónéni azt mondta minden rendben volt,szépen is evett stb.Mikor érte mentünk megmutatta a kisvécét,pisilt is és kezet is mosott.Azt hittem fáradt lesz és hamar elalszik,de nem.Lefeküdtünk meséltem neki,aztán ő is nekem.Elmondta mi volt az oviban miket csináltak,kivel játszott stb.Most épp eszik,érdekes ha evett az oviban,hogyhogy megint eszik?Nem jellemző rá.Bár valami rakottkelkáposzta volt,meg alma nem tudom mennyit evett belőle.Azt mondta,hogy holnap ott akar aludni és meghallgatni az ovónéni meséjét.Persze majd meglátjuk,hogy ebből mi lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr586245222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása