HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Gyógyul a kisasszony...

2007.05.11. 22:09 pocakbebi

Szinte hihetetlen,tegnap éjjel már csak hőemelkedése volt Biának 37,4.Nem is adtam már neki lázcsilapítót,reggelre az is megszünt.Annyira meglepődtem,hogy ilyen hamar legyőzte ezt  abetegséget,pedig még a dr.nő is mondta,hogy több napig is eltarthat  a magas láz.Nagyon örülök neki,hogy ilyen kis erős a szervezete.Igaz segítettem neki,naponta 2-3 alkalommal adtam neki Aloe vera gélt,meg kids vitamint is.Szerintem ez nagyon sokat segített neki.Tegnap délután történt,hogy ivott gélt és lement tőle a hője is.Nagyon érdekes volt előbb 37,8 volt egy óra mulva meg 37,4.Aztán már fel sem ment éjszakára...

Ma már étvágya is volt,igaz elég válogatósan evett.De amit szeret azt megette,meg ivott is sokat már szinte magától.Nem kellett tuszkolni bele.Már menni akart délelőtt sétálni,de inkább egyenlőre csak az erkélyen szellőztettem ki a kisasszonyt.Holnap ha nem fuj a szél és nem jön az a rosszidő,amit jósolnak lemegyünk kicsit.

Ebédre rakott bolognai penne-t csináltam.Délután sikerült rendet raknom  a szekrényemben.Átválogattam azokat a ruhákat amiket már nem hordok és nem is fogok.Ugyhogy most szép rend van,csak nincs mit felvennem.Nah jó,azért van.El is telt így a délutánom,olyan hamar este lett.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr536245290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.05.17. 22:12:19

Szia Pocakbébi! Sajnos mostanában én is kevesebbet tudtam a blogokban nézelődni. Remélem, hogy a kislányod hamar meggyógyul! %smile% Ha az ember elfoglalja magát, gyorsan megy az idő... Én is átválogattam a múlt héten a ruháimat, bár 1-2 dolgot még sajnáltam kidobni. Azt hiszem, hogy hamarosan újra válogatok! %lol%
süti beállítások módosítása