HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.04.22. 21:58 pocakbebi

A múlthét végén elutaztunk Tarpára.Meglátogattuk nagymamámat,keresztszüleimet,bátyámékat.Ott is aludtunk egy éjszakát a panziójukban.Mivel Bia már nagyon fáradt volt estére,mert délután nem is aludt,gyorsan elaltattam.Aztán mi még lementünk beszélgetni,vacsizni.Anyu volt vele fent a szobában,egyszer csörög,hallom ordít Bia.Rohantunk fel,szerintem semmi baja nem volt,mert mikor meglátott akkor is tovább ordított,ugy tünt,mint aki álmodik,vagy nem ébredt fel rendesen,meg aztán a kislámpa is belevilágított a szemébe.A végén már azért sírt.Ugyhogy már maradtunk fent és mi is lefeküdtünk.Hárman aludtunk egy nagy ágyon,de állítólag a párom néha majd leesett,nem fért el.11 körül aludtam el 3-kor ugy felébredtem,mint aki kialudta magát.Mindenki más aludt.Elmentem pisilni,majd valamikor 5 után sikerült visszaaludnom csak.Majd negyed 10-ig nyomtam a szunyát,persze apa és Bia is.Csak anyám kelt fel,ő csörgött ott nekem hamarabb.

Keresztanyuéknál Bia jól eljátszott,meg sem állt egész délután.Tetszett neki a két bejáratos ház.Egyiken be a másikon ki,azt játszotta.Amig a temetőben voltunk ő ott is maradt,jól elszórakoztak együtt.Vasárnap még hazafelé jövet bementünk Márokpapiba,ahol anyu testvérbátyja lakik.Kaptunk tőle ajándékokat,már hónapok óta nekünk igérte.Hoztunk szőnyeget,gyapjuágyneműt kapott Bia,meg egy Vitál-centert is stb.Bia kedvenc szilvalekvárjából elfelejtettünk hozni,ugyhogy most hanyagolja.

A héten voltunk játszón sokat,bár egyik nap olyan hideg lett,hogy csak nah.Rendesen fel kellett öltözni,hogy lemenjünk.Az eső is csepergett,talán ez szerdán volt.

Belekezdtem egy munkába is,remélem fog egy kis profitot hozni.Tegnap Hajdúszoboszlón voltam egy előadáson a kedves párom is elkísért.Hiszen családi vállalkozás lesz.

Nézegettünk lakást is,de nagyon döcögős a helyzet,azt hiszem még maradunk egy darabig.

Ennyit a múlt hétről...

A jövő hét is zsufolt,dolgos lesz,de majd írok ha tudok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr556245303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.04.23. 08:05:58

Szia Pocakbébi! Úgy szép az élet, ha zajlik! Induljon jól a heted, szép napot! %wink%
süti beállítások módosítása