HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Húsvét

2007.04.11. 00:05 pocakbebi

Szombaton az egész napot a konyhában töltöttem,mire mindennel sikerült elkészülnöm.Bia az apjával volt lent délelőtt,ebéd után aludt egyet.Én meg csak főztem,főztem...A végén már nagyon nehezen haladt a dolog,mert olyan fáradt voltam.Annyi kaját gyártottam,hogy egy hadseregnek is elég lett volna és alig fért be a hűtőbe.Délután Biával még tojásokat is festettünk,meg ilyen fóliákat húztunk rá.Akkora tojások voltak,hogy nem akart rámenni a fólia.Ugy tuszkoltuk,nagy nehezen még apa is segített.

Vasárnap délelőtt elég jól sikerült elaludni,majd összeszedtük magunkat anyuhoz mentünk ebédelni.Utána pedig indultunk a vadasparkba Miskolcra.Bia nem aludt el a kocsiba,gondolom a késői ébredésnek is köszönhetően.Elvittük magunkkal Ádámot az unitesóját is.Nagyon élvezték hátul ültek ketten a kocsiba,én meg elől.Ez is ritka,mert én mindig Biával hátul ülök,hogy szórakoztassam útközben.Kb. 2 órakor értünk oda és 6-fél 7 körül indultunk haza.Jól eltöltöttük az időt,nagyon szép napsütést fogtunk ki.Jól éreztük magunkat,simogattunk nyuszikat,kecskéket...

Hazafelé uton mind a ketten elaludtak.Telefonáltam is tesómnak jöjjön le és vigye fel a gyerekét,aki persze már nem kicsi.De mikor befordultunk a házuk elé fel is ébredt Ádám.

Tegnap délelőtt vártuk a locsolkodókat,kaptunk egy kis kölnivizet,de csak módjával...Még Bia kis barátja Alex is eljött meglocsolni,bár a verset elfelejtette.Délután végig látogattuk a rokonokat,mamákat stb.Estére jól el is fáradtunk,hamar le is feküdtem viszonylag 11-kor már aludtam.Pechemre,mert Bia 2-kor felkeltett onnan pedig vagy 5 után sikerült visszaaludni,persze csak nekem.Így délelőtt a játszótéren olyan álmos fejem volt.De délután bepótoltam az alvást.

Van sok kép,majd holnap estére rakok fel,mert már megint jó késő van.Napközben meg nem lesz gépem.Apa dolgozik rajta.Jó éjt!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr56245316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.04.11. 21:37:07

Akkor majd holnap is átnézek megnézni a képeket! Kellemes pihenést! Aludj jól az éjjel! %wink%
süti beállítások módosítása