HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.03.26. 23:07 pocakbebi

Ma elég későn ébredtünk fel,biztos az óraállítás miatt.Aztán gyors pakolás,reggeli stb.Anyósom telefonált,hogy jön.Ő is levizitelte a sütit,annyira nem lehetett rossz,ha megette.El is fogyott délutánra az egész.

Aztán sétálni mentünk,összetalálkoztunk ismerős gyerkőccel Somával és anyukájával Zsuzsával.Gyerkőcök szaladgáltak végig az uton,csak ne ellenkező irányba mentek volna.Aztán elmentünk a vonatos játszótérre,nálunk nem volt játék,Soma irigyelte a lapátját,de végül csak odaadta Biának.Aztán mégsem kellett neki,mert azt mondta Soma nem adta ide.Már utközben is lökdöste Soma Biát,a játszótéren sikerült ugy felborítania,hogy hanyatt esett.Meg még rá is esett Soma.Először nagyon megijedtem,aztán fel is állt Bia,mire odaértem kicsit sírt is.Megnéztem a fejét,nem látszott semmi,még dudort sem látok rajta,délután figyelgettük,de jól volt.Remélem nem lesz semmi gond.Mondtam neki,hogy stabilan álljon meg védje meg magát,ha valaki fel akarja lökni.Mást nem tudok neki mondani.Gondolom előfordul majd az oviban is ilyen.

Délután elkezdtem a takarítást,a Bia szobájában mindent megcsináltam.Jól el is fáradtam,a derekam is beállt.Hát hiába öregszem.Bia anyunál volt addig,így egész jól haladtam.Mikor haza jött azt mondta,hogy jó illat van a szobában,meg ügyes vagyok.Legalább megdicsér engem is valaki.Holnap, ha lesz kedvem folytatom a takarítást a válltozatosság kedvéért.

Este vacsiztunk,megfürdettem Biát,beszélgettünk stb.Aztán elaludt mint a bunda,délután nem volt alvás.

Még mindig agyalok,nagyon hamar eltelik az idő,dönteni kell!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr636245324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.03.27. 19:01:44

Szia Pocakbébi! Látom, hogy még sem volt olyan rossz az a meggyes! %wink% Én ma még a kertben dolgoztam, nem tudtam ellenállni a jó időnek! Te viszont már a takarítástól fáradtál ki. Te még igazán fiatal vagy ahhoz, hogy a derekad fájjon... Én már többször pihentetésre kényszerülök miatta! De most már pihizek! További szép estét! %smile%

pocakbébi 2007.03.27. 20:17:47

Sajnos Margit,van rá okom,amiért fáj:(

margit2 2007.03.29. 15:26:47

Sajnálom, de remélem, hogy nem nagyon komoly... Nekem is egyre gyakrabban fáj a derekam, én almaecetes ásványvizet iszom minden nap. Ha 1 nap kihagyom, bizony van amikor alig bírok felkelni... %sad%
süti beállítások módosítása